En waar maken ze de beste oliebollen van Brabant dit jaar? In Tilburg. Mijn man maakt ze onder andere, met zijn collega's, en ze zijn uitgeroepen tot de beste oliebol van Brabant met een 8,5. Ik zie hem bijna niet in deze tijd, hij is altijd aan het werk, maar dat heeft nu zijn vruchten afgeworpen! Best wel trots.. Geen idee wat ik met dit bericht wil, maar ik vind het zo leuk voor hem!
Je wilt met je bericht laten zien dat je trots bent en dat mag Het is dat ik niet om de hoek woon want anders was ik er een zakje gaan halen!
Niet met een kraam. Er zijn 10 winkels in Tilburg. Voor de naam wil ik je wel even pb-en..mag hier denk ik niet.
Haha ik zou ook trots zijn! Vandaag een oliebol van de nummer twee op en die smaakte ook goed! Komisch: nummer 153 stond 40 meter verderop haha
Altijd handig, een man die de lekkerste oliebollen bakt! De lekkerste oliebollen van Limburg zijn hier een paar straten verder te koop.
Heel leuk! En het zal zeker extra klandizie opleveren denk ik! al ben ik het nooit helemaal eens met die ad oliebollentest .. de lokale oliebollenkraam hier kreeg een 5.. en ik vind het enorm lekkere luchtige goedgevulde ballen.. dus allemaal maar relatief..
De kraam hier kreeg een 0. Een nul! Qua smaak wel goed, maar na de labtest kwam ie op een nul uit. Overtreding van de warenwet ofzo. Oeps...ik vond t best een lekker bolletje haha
Ach dat is natuurlijk ook zo... Ik vind mijn eigen oliebollen eigenlijk nog het lekkerste.. En die zijn verre van perfect hihi. Maar voor de bakkers is het echt heel belangrijk, en ik vind het wel super dat ze, na vorig jaar 2de, nu eerste zijn geworden.