Hallo dames, Sinds 2 dagen voel in onwijs druk beneden.. vaak kleine plasjes. Lopen/zitten met benen wijd.. Is de kleine al ingedaald? En watvoor tekenen/symptomen hadden jullie?
Geen idee, ik volg even Als ik ga plassen, duurt het even eer het eruit komt en het komt er ook heel traag uit Vraag mij ook af of dat door het indalen kan komen!
Zo klinkt het wel! Ik waggel sinds een week en de baby ligt bij mij helemaal vast en ingedaald Ik voel ook veel druk en heb soms t idee alsof de kleine er zo uit kan vallen... Met m'n benen over elkaar zitten gaat niet meer en beneden voelt het helemaal beurs!
Ik kreeg afgelopen maandag een snelle echo bij de gynaecoloog en die zag dat de baby aan het indalen was, ik merk zelf ook dat ik kleinere plasjes weer heb en dat ik echt mijn bekken voel, ook die druk en als ik ga lopen of opsta dan heb ik het idee alsof iemand me in mijn kruis geslagen heeft Die pijn en druk schijnt dus wel echt met het indalen te maken te hebben.
Ik heb morgen een afspraak bij de gynaecoloog voor een controle. Dus ben benieuwd of ie is ingedaald.
Bij mij is de kleine al enkele weken ingedaald, dit is precies wat je schrijft.. denk het wel dus.. alleen de VK kan het bevestigen.. zij kan het voelen bij de controles.. voelt gek he? letterlijk een hoofd tussen je benen
Ja, voelt een vroedvrouw dat? Ik dacht dat ze dat enkel via een echo konden zien Dan moet ik het woensdag ook eens bevragen bij de vroedvrouw
Hij is sinds deze week ingedaald. Paar dagen last gehad van steken in mijn onderbuik. Ik heb geen last meer van het zuur (heel fijn!) En ik waggel nu
ja dat kan ze voelen.. ik moet dan met de knieën iets gebogen.. voeten op het bed.. gewoon recht liggen, plat met de rug armen naast me.. dan in ademen, en bij het uit ademen, voelt ze ongeveer wat mn blaas zit.. daar zeg maar hoever het hoofdje al is ingedaald..
Nou lees ik bij jou dat je kleine ook al 2wk voorloopt.. Word je ingeleid? Ik namelijk wel.. mijn uk is ook 2wk verder
Ja, controle/echo waren goed. Wordt over 3wk ingeleid, eind feb. Kleine is druk met het indalen, vandaar mn klachten. Je hebt een prive bericht.
Bij mij was ie afgelopen maandag niet volledig ingedaald maar wel goed bezig.. Ik heb nu ook steeds meer pijn/druk beneden.. en plassen is ook hetzelfde nog steeds.