Misschien een hele stomme vraag, maar ik heb het idee dat de baby onwijs aan het indalen is. Mijn buik zit ineens een stuk lager en ik had vannacht echt zo`n rugpijn en het straalde soms een beetje uit naar mijn buik, een soort zeurende menstruatiepijn die echt op weeën leken, ze kwamen en gingen weer. Gelukkig op een gegeven moment wel afgezakt en vandaag niet meer terug gekomen, maar het viel me op dat mijn buik naast dat `ie super groot is, echt heel erg gezakt is. Mijn vriend viel het ook op (als zwangere vrouw denk je nog wel eens dingen die niet zo zijn). Kan een baby überhaupt rond dit termijn al indalen?
Ja dat kan en dan heb je indalingsweeën gehad. Ik heb het de laatste week ook ontzettend, mijn buik is aan het zakken, ik heb meer last van BI, ik heb af en toe gigantische druk en steken van onderen, ook soms krampen die komen en gaan. Merk ook dat ik niet meer elke nacht last heb van maagzuur dus dat is een prettige bijkomstigheid. Verleden week maandag heb ik op de echo al gezien dat de kleine in aan het dalen is maar had toen nog geen klachten maar deze week zeer zeker wel Ben benieuwd, komende maandag weer een echo en hoop te horen dat zijn hoofd vast ligt in mijn bekken en hopelijk blijft hij zo liggen.
Gelukkig, ik was al een beetje bang dat het te vroeg was of dat het helemaal niet kon. Vannacht was ik echt bijna in staat om de vk op te bellen, maar het was 2 uur 's nachts en toen ik het wou gaan timen hield het ook vrij snel op. Het kwam op een gegeven moment echt om de paar minuten, dus ik schrok me dood. Toen keek ik vanochtend in de spiegel en zag ik ineens dat mijn buik echt een stuk lager zit, toen was het 1+1=2 natuurlijk. Bedankt voor je reactie!