Ik zie een vaag streepje maar twijfel of hij roze is? misschien zie je dat beter in het echt. anders twijfel ik namelijk of het een indroogdtreepje is? omdat je aangeeft dat de test na 8 minuten op de foto is gegaan.
Ik zie wel iets.. Maar de mijne gaven buiten de afleestijd ook donkerdere streepjes. Op 14dpo omowit, nu nog steeds niet ongi (16dpo) maar heb een langere luteale fase (weet niet of dat uitmaakt voor wanneer je test?) dus ga ergens volgende week nog maar eens testen. Ik vertrouw de kruidvat testjes niet totdat er echt een duidelijke streep komt te staan. Hopelijk loopt ie mooi op voor je
Dank jullie wel voor het kijken Ik zal effe een andere foto maken nog Ik weet niet wanneer me nod is 6 weken terug is me spiraal eruit gehaald paar dagen daarvoor was ik ongesteld en de 29 ste twee dagen bloed daarna bruin bloed en daarna witte afscheiding Heel vreemd dis Maar heb al drie weken het gevoel zwanger te zijn
Ik heb geen idee Heb vijf jaar spiraal gehad en werd bijna niet meer ong Wel twee dagen voor het eruit halen Ik ga er maar van uit dat het indroog is Maar kan dat al zo snel indrogen ?? Overmorgen nog maar een x testen 😘
Deze testen geven wel vaker valse streepjes. Het zou dus ook op je eisprong kunnen reageren helaas. Even over 2 dagen opnieuw testen en kijken wat de uitslag dan is.
Ja een vaag streepje.. Maar eerlijk gezegd zagen mijne er ook zo uit en die heb ik als negatief beschouwd omdat ik daarna een omowitte test had. Bovenste 10dpo en onder 12dpo.. Zien er hetzelfde uit als die van jou vind ik.