Ingewikkeld allemaal maar zien jullie ook iets?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Zograagnog1, 24 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Ik sluit me aan bij alle adviezen. Misschien meteen een afspraak met een psycholoog maken, dit is niet gezond..

2. Julia1979

Julia1979 Fanatiek lid

1 jun 2014
    1.885
    1
    36
    NULL
    Drenthe
    Wat een gezeur.. Deze dame mag dr eindelijk weer voor gaan en is gewoon enthousiast. (en ja ik ken dr andere topics) Maar alvast gaan tempen kan geen enkel kwaad..al ist alleen maar om in t ritme ervan te komen..Elke dag zelfde tijd..zelfde wijze. Even wachten met ovutestjes is misschien verstandig maar dat weet zij nu ook wel. Je weet niet wanneer je ongesteld wordt na de prikpil dus dan zijn de ovutestjes wellicht verspild geld. Maar iemand zo kort door de bocht in haar eigen topic (je hoeft t niet te volgen..) te veroordelen vind ik niet netjes. Laat een ander in zn waarde.

3. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Hartelijk dank voor je reactie Julia :)
    Ga mijn menstruatie afwachten, toen kwam ie ook veel eerder dan verwacht toen ik stopte, had wel omdat ik had gelezen met de pil erachter aan begonnen dat het opgewekt kon worden gedaan de menstruatie, doe ik dit keer niet. Wacht wel gewoon af :)
    Hou wel van positieve mensen ;)

x

4. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Het was een welgemeend advies hoor.. Ik loop zelf ook bij een psycholoog.

5. Hondagirl25

Hondagirl25 Fanatiek lid

23 jul 2014
    3.018
    64
    48
    Vrouw
    Hilversum
    Daarom mag je nog iemand niet verwijzen naar een psycholoog hoor ook al heb je '' toevallig '' die kennis dat is niet netjes !!

6. nona79

nona79 Lid

2 feb 2015
    58
    0
    0
    Jullie zijn wel een beetje negatief dames en over jaren dat het kan duren etc nou hier even positief bericht vorige keer was ik na drie maanden van het uitwerken van de prik ongesteld en drie mnd erna zwanger. Nu was mijn prik in feb verlopen en ik ben 5 mei ongesteld geweest. Kijk je moet je lichaam wel even de tijd geven met de prik kost het wat meer tijd. Ovulatietesten is geen gek idee maar wacht eerst een ms af. Veel succes!!

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Lang niet bij iedereen komt de cyclus na de prikpil meteen op gang.. Soms duurt dat wel een tijd. Waarom niet je eerste menstruatie afwachten en daarna beginnen met testen? Dat scheelt een hoop testen iig.
    Tempen is zo'n gek idee niet.. Kost niets, maar je krijgt wel inzicht wanneer je ongi eraan komt.

8. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Dus je bent zelf ook niet gezond??

Sorry hoor maar dit soort opmerkingen moet je lekker voor je zelf houden.
    Laat iemand in zijn/haar waarde.

9. Zograagnog1

Zograagnog1 Niet meer actief

Dank jullie wel dames voor de reacties :)

Deel Deze Pagina