Hoi, Wat zijn/waren jullie aller eerste kwaaltjes? Ik heb vorige week mijn eisprong gehad en hebben het die avond gezellig gehad. Heb nu constant een kramp gevoel onder in mijn buik en mijn rug voel ik ook. Ik zou pas vlg weekend ongesteld moeten worden als dat net zoals mijn vorige cyclus is.
Ik had t continu koud, en kreeg t maar niet warm, dit ha dik bij mn 2e zwangerschap ook, en daardoor wist ik dit keer dat ik zwanger was
Niks. Gewoon, zoals altijd voor mn menstruatie Beide keren. Eerste zwangerschap was een bbz en had tot op de dag dat mn eileider knapte geen idee dat ik zwanger was. Bij mijn blijvende zwangerschap kwamen de echte kwalen pas rond de 6 weken
Eerste kwaal was slapeloosheid. Nog voor ik de test deed wist ik daardoor voor mijn gevoel dat ik zwanger was want had dit ook de eerste zwangerschap. Misselijkheid begon bij mij ook vanaf week 6 ergens. De rest van mijn kwalen in de zwangerschap bespaar ik je maar Hoop dat het snel raak mag zijn voor je!
Beetje gek, maar ik had spierpijn in mijn beide kuiten, terwijl ik dat helemaal niet kon herleiden. Verder best wel last van maagzuur.
Onderrugpijn, krampjes baarmoeder, vaker plassen, versterkte geur. Dat vaker plassen had ik trouwens niet bij alle zwangerschappen.
De week na de eisprong. Ook wat misselijk ja maar dat wat later, tegen m’n NOD aan zeg maar. Maar ik moet toegeven dat in de week voor ongesteldheid ik ook klachten heb. Waaronder soms misselijk. De rugpijn daarentegen…die had ik vooral met zwangerschap. Maarja iedereen reageert weer anders op HCG en progesteron. Spannend hoor! Ik duim voor je.
Oh oke, leuk dat je reageert! Geeen idee hoor of ik snel zwanger word haha. Ik moet mijn lichaam op het vlak van, nu zonder pil, gewoon nog leren kennen denk ik. En dat geef ik maar gewoon de tijd maar zoals heel veel vrouwen doen, denk je er toch veel overna en voel je alles
Kotsen en extreem moe. Dat begon op zaterdag en had de woensdag daarna pas een positieve test. Dacht dat ik gewoon buikgriep had.