Lieve meiden, Na heel lang afwezig te zijn geweest, wil ik nu toch weer eens iets plaatsen. Na 2 en een half jaar in de " race" te zitten voor een tweede kindje, nu weer eens iets wat mij een beetje hoop geeft. We zitten nu in onze 5 de iui poging en vandaag zit ik op 9dpo. Ik heb vrijdag en gisteren een test gedaan. Vrijdag nog duidelijke pregnyl streepje, gisteren witter dan wit. Maar vandaag lijk ik dus in de verte toch weer iets te zien opkomen... Wie wil mee kijken? Is een Action test Lieve groetjes, Yvonne
Wow wat zijn jullie snel haha. Bedankt ♡ Durf alleen zoooo moeilijk te hopen. .. Morgenvroeg gaan we weer stickie plassen! Liefs
Turen.... dit vind ik gee n turen. Zie m direct.. Hopelijk was t geen heftige bloeding...maar de7n innestelling ofzo..
Gisteren voor het slapen gaan echt helder rood bloed en leek ook best veel. Maar alles is veel want bloed wil je sowieso niet zien. Had ook harde ontlasting dus wie weet heeft het daar mee te maken. Tampon was vanochtend schoon en 0,0 bloed nu... Pfffff wat is dit toch weer spannend! Heb niet getest vanochtend omdat ik er van uit ging dat het over was. Later vandaag nog maar eens proberen als het zo blijft! Bedankt lieve meiden! Kus, Yvonne
Spannend !! Lieve yvonne ik duim mee !! Innestelbloed misschien 9 dpo is daar een mooie tijd voor hihi. Ik hou het hier in de gaten !!
Ik zie 'm op je test! Ik heb bijna 12 weken gebloed dus zegt niks over wel en geen goede zwangerschap Ik duim op goed nieuws!!
Bedankt voor de lieve woorden en het duimen! Nog steeds geen bloed te bekennen maar heb net een kv test gedaan en daarmee is mijn vertrouwen in een goede afloop wel een beetje weg... Lieve groetjes, Yvonne
ik zie m op de eerste vrij goed. OP de laatste zie ik niets. Hopelijk hebben we het mis. Ik gun het je zo
Pfff stomme testen !! ik zie hier ook niet zo veel op. Knuffel voor jou lieverd. Ik wou dat het nu eens een keer lukte bij jullie !