Wit/bruin Verlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Butterfly26, 30 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Hoi Meiden !

Ik ben de maand juli gestopt met de pil en augustus weer begonnen met slikken.. Nu heb ik toen ik tussen de 1 a 2 weken de pil weer slikte onbeschermde sex gehad..
    2 tot 3 weken na die ombeschermde sex denk ik ongi te zijn geworden, maar deze was anders dan anders, had totaal geen krampen, de hele week ook niet gehad, en was geen helderrood bloed als normaal, maar gewoon donkerrood en bruin en erg weinig.
    Nu heb ik sinds 2 dagen veel slijmverlies, is wit en beetje bruin..

Het enige waar ik last van heb is dat ik veel moet plassen, en het is erg troebel en donker, mijn borsten zijn wat gevoelig en heb een hele opgezette buik..

Kan dit een eventuele zwangerschap zijn en wanneer kan ik dan testen of is dit heel iets anders?

Liefs mij !

2. dib

dib Fanatiek lid

11 sep 2007
    2.153
    1
    0
    Nederland
    Tja, het is sowieso beter om de pil regelmatig te slikken. Nu zijn je hormonen wat in de war: wel of geen pil!? Ik denk dat je daarom wat bruin verlies en zere borsten hebt.
    Om zeker te weten dat je niet zwanger bent kan je een test doen. Dit kan na 2 weken na de eisprong maar aangezien dat nu een beetje onduidelijk is zou ik snel testen. Het is nl niet goed om de pil te slikken als je zwanger bent.

Succes!

Deel Deze Pagina