Hi Meiden, Vandaag een flinke temp daling gehad. Ik heb vanaf 6 mei tot aan gister middag bruin en rood verlies gehad. Is sinds gister avond redelijk opgehouden, verder totaal geen krampen ofzo gehad. M'n ovulatie testen waren tussen 4 mei 23:00 & 5 mei 10:30 knal. Dus een menstruatie lijkt me sterk? Ook gezien m'n temp omhoog geschoten is. Ff heeft m'n eisprong op 6 mei gezet. De daling vandaag, zegt dit de ervaren FF meiden iets
Misschien is de daling van de innesteling? Ik lees dat het tussen 6 en 12 dpo plaatsvindt. Dan zou 5 dpo iets vroeg zijn, maar ik zou het anders ook niet weten. Je kunt natuurlijk altijd gewoon een lagere temp tussendoor meten, omdat je het koud had 's nachts of een andere reden. Het is geen exacte wetenschap natuurlijk. Edit: Even gegoogled, een tempdip vlak na de eisprong heeft vaak iets te maken met het gele lichaam.
Nee daar heb je helemaal gelijk in.. Ieder lichaam is anders maar ik dacht misschien zijn er meiden die het ook gehad hebben op 5 DPO. Blijft afwavhten, dankjewel voor je reactie!
Trouwens: Aan je kaartje te zien (temp en positieve ov.test) heb je je eisprong wel gehad. Een menstruatie heb je niet gehad, ik denk meer aan een ovulatiebloeding.
Ja geweest is m'n eisprong idd.. Kan een ovulatie bloeding zo'n 4 dagen duren dan? Het is niet dat ik constant bloedde alleen met afvegen wat bruin/rode afscheiding op wc papier zeg maar.. Dacht dat een ovu bloeding heel minimaal was en max 1 dag is ofzo..
Ja dat zou kunnen hoor een innesteling op 5dpo, wel vroeg maar is wel mogelijk. Ik had in maart een innesteling op 4dpo. Ik heb zelf een korte luteale fase van 9 a 10 dagen. Helaas was het bij mij geen plakker maar ik hoop bij jou wel! Hopelijk gaat je temperatuur morgen weer omhoog
Dankjewel voor je duidelijke antwoord! Even afwachten wat m'n temp morgen ochtend doet inderdaad. En de rest van de dagen uiteraard hihi. Fijn altijd dat afwachten
Dankjewel voor je reactie! Even een ander vraagje; Hoe krijg je je temp kaartje van FF in je handtekening haha?!
Goedemorgen meiden! Vanmorgen weer 36,7 gemeten zoals gister. Temp is dus niet gestegen na een dipje Temp is nog wel heeeel iets hoger dan voor m'n eisprong maar echt minimaal...
Ik ken dit wel. Toen ik zwanger was . Ik had nog nooit zo'n strak kaartje gezien na eisprong. Dagen achter elkaar zelfde temperatuur. En de eerste paar dagen vlak in de buurt van temp voor eisprong. Gaat helemaal goed hoor! Spannend en succes met wachten
Ohh echt?!? Ook met het bloedverlies na eisprong/ovulatie bloeding en dan nu met lage temp ook wat bruin/roze verlies? Klinkt wel goed hoop dat het bij mij ook zo eindigt als bij jou hihi Dank voor je reactie!