Klik aub op het plaatje in mijn album. Zou heel graag willen weten wat jullie denken. K hoop zo dat ik zwanger ben. Dit resultaat zag ik na ongeveer 15 minuten. Klik wel op het plaatje anders zie je het niet goed.
het is er 1 van clearblue. Als ie negatief is is er 1 horizontaal streepje, positief als het een plus teken is. Maar ik zag het plusteken pas na 15 minuten....hoor dat het dan niet geldig is.
He meid, Als ik jou was zou ik gewoon over een paar dagen weer testen, dan is het HCG ook hoger en zou je een dikkere plus moeten krijgen. Ik zie wel een plus hoor, maar weet niet of het nu ook een indrooglijntje kan zijn. Veel succes en ik duim voor je! Liefs Monique
hmmmm... Het is wel een dun lijntje! Lijkt mij een beetje op een indrooglijntje, ik heb er zo 1 vandaag al eerder voorbij zien komen op het forum.. Weet even niet meer waar, maar zij was ongesteld geworden! Anders over 2 dagen nog eens testen!
Toen ik deze test deed toen ik zwanger was kwam er al heel snel een dikke plus, niet zo'n dun lijntje als bij jou. Ik zou als ik jou was over 2 dagen nog eens testen!
Het lijkt wel of de test niet goed is (weet het niet hoor, heb deze nog nooit gehad) maar zelfs als ie negatief zou zijn vind ik dat streepje heel licht. Je zou denken dat die streep zoiezo goed donker moet zijn. Succes en ik hoop voor je dat je zwanger bent
ziet er lichter uit misschien door de tijd, vanmiddag getest en net foto gemaakt. De verticale lijn zie je alleen als je zwanger bent volgens bijsluiter van clear blue.
http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... er_id=9463 Ik heb heel bijdehand die foto even "geleend" die ik vanmiddag zag... Deze is van een opgebroken clearblue test en die geeft ook zo'n dun verticaal streepje en degene die hem heeft gedaan is erna ongesteld geworden!
wie niet Ik kan je niet zwanger kijken helaas. Ik raad je aan nog even een paar dagen te wachten en dan nog eens te testen. Je lijntje is erg dun voor een goed resultaat. Groetjes Natasja
Ik heb vorige maand ook 2x blauwe indrooglijntjes gehad! Maar wie weet is ie bij jou wel goed! Ik duim voor je meid!
ja, precies, daarom zocht ik hem al even op! Nee, ik hoop gewoon dat je zwanger bent! Overmorgen nog een testje doen! Het hcg verdubbelt zich per 48 uur geloof ik! Dan moet ie er toch afspatten!