hallo ik voel me echt anders dit keer.. ik heb een drukkend gevoel in de baarmoeder, zij en onderrug.. ben een paar keer misselijk geweest en ben heel erg moe.. sinds 2 dagen heb ik veel dikke witte afscheiding (sorry)..ik las op een site dat dit een van de eerste tekenen zijn dat de menstruatie niet op gang komt maar een zwangerschap is dus ik zou echt denken dat ik zwanger zou kunnen zijn.. maar het enige wat me niet lekker zit is dat mijn temperatuur niet zo heel hoog is.. Dit is mijn kaartje tot nu toe, ik voel totaal niet dat ik ongesteld ga worden, normaal merk ik dat echt wel.. op dag 15/16 heb ik mijn eisprong gehad en heb in die dagen ook geklust... ik heb eergister een test gedaan (negatief).. misschien is het te vroeg geweest ? graag zou ik jullie mening willen horen ? is het mogelijk met deze temperatuur zwanger te kunnen zijn ??
Hej, Ik heb er niet heel veel verstand van, maar ik denk het volgende Ik denk niet dat je op dag 15/16 een eisprong hebt gehad. Je temperatuur blijft namelijk ( minimaal 3) dagen hoog na de eisprong. Het kan zij dat je je eisprong op dag 26 hebt gehad, aangezien de temperatuur daarna op liep. Mocht de temperatuur nu hoger blijven dan kan je daar van uit gaan. Daalt de temperatuur dan moet je eisprong nog komen.
Ik weet het ook niet.. Misschien even je vraag stellen aan de verloskundige hier op de site..? Succes
Dit denk ik ook. Na eisprong moet je temperatuur 3 dagen hoog blijven. Anders heb je geen eisprong gehad helaas. Zonder eisprong geen zwangerschap....
Oo dat meen je niet.. wat raar! Ik ga het zeker navragen! Ik dacht dat de ei op dag 15/16 was ivm de hoge temp.. verloskundige op de site ? Waar kan ik dat vinden ??
Hmm wel laat dan he pfff. Dan heb ik een lange cyclus deze ronde... stel dat het de eisprong is geweest.. dan heeft het geen zin mee om te klussen of wel? Want zit inmiddels al op dag 29.. ga het tog proberen hihi.. maar wel vervelend zeg om zo'n late eisprong te hebben pfff
Even kijken wat je temperatuur gaat doen. Blijft ie mooi hoog dan heb je je eisprong op dag 26 gehad, als hij nu weer gaat zakken (net als na die piek op dag 15/16), dan is je eisprong nog niet geweest.
Hmm, ik denk ook dat je of geen eisprong hebt gehad of hem pas net hebt gehad. Het lijkt me in ieder geval niet dat je zwanger bent gezien je temperatuur. Hopelijk bent je alsnog snel zwanger. Succes!
ik denk ook dat je dag 26 je eisprong hebt gehad, dat zou ook wel de gote mate van afscheiding kunnen verklaren. Als je met een programma als fertility friend gaat werken geeft dat programma je eisprong aan, wellicht ook een goed idee? Moet je maar eens op google kijken ik vind dat wel handig. xxx
Bedankt voor de reacties meiden. Fertility friend is engels daar kan ik niks van haha.. Ik denk dat ik gewoon bkijf tempen want de regelmaat is mijn cyclussen zijn ook nog niet in orde dus ik wacht gewoon af dan... Erg bedankt! Groetjes xx
ik denk dat ik op 3 januari een eisprong heb gehad, maar mijn temperatuur ging niet direct omhoog. pas na 5 dagen steeg mijn temperatuur. juist vóór 3 jan. had ik ovulatieklachten/symptomen. vlak voor de tempstijging niet. ff zegt zelfs dat ik geen ei heb gehad, maar ik ben wel degelijk zwanger. temperatuur lijkt dus ook niet altijd alles te zeggen. het is de 1e cyclus na het stoppen met de pil.
Gefeliciteerd met je zwangerschap ! Ik ga er vanuit dat ik ongesteld ga worden.. Maar zolang ik geen ongi zie heb ik nog hoop.. Het is dus even afwachten..
Ff is niet lastig hoor, ookal als je geen Engels kunt. Je hoeft alleen maar je temp (en eventueel slijm) in te vullen en de rest doet ff zelf. Gezien je tempkaartje heb je idd nog geen eisprong gehad.. Misschien zit je nu dichtbij je ei, en kan dat je kwaaltjes veroorzaken. Misschien heb je je ei op dag 26 gehad, zie net dat je temp weer wat omhoog gaat. Als hij hoog blijft, dan heb je dus je ei gehad. Hoe temp je? Rectaal, vaginaal? En altijd voordat je je bed uitgaat op hetzelfde tijdstip?
Oke dan ga ik eens kijke op die site.. Ik temp smorgens tusse half 8 en 8 uur rectaal.. Dan lig ik nog in bed.. Inmiddels is mijn temp weer gedaald naar 36.5.. ik kom er niet wijs uit denk dat ik deze keer geen ei heb gehad dan.. Xx
Ja moet je eens doen, het is echt niet lastig wijst eigenlijk vanzelf. Maar ik denk dat je dan idd je eitje nog niet hebt gehad.. Tempen doe je goed, dus daar kan het niet aan liggen. Hopelijk heb je toch nog snel een eitje!
He dames ben ik weer Mijn temp nu weer 36.8.. Nog steeds geen ongi te bekennen en heb ook niet het gevoel dat ik ongi moet worden.. Ik begin stiekem een beetje hoop te krijgen.. Zou het niet mogelijk zijn dat ik ondanks de temperaturen tog zwanger geworden ben ?? Ik durf niet te testen. Ben bang voor teleurstelling .. ik wil het nog een week de tijd geven.. Verder voel ik me niet zwanger ofzo op dit moment.. alleen savonds als ik stil in bed lig dan rommelen mijn darmen behoorlijk..en dat had ik bij mijn eerste zwangerschap ook.. Ik vraag me af of er vrouwen zijn die tog zwanger zijn geraakt terwijl de temperaturen het niet aantonen???
ben ik weer.. nog steeds geen ongi en de temp stijgt langzaam.. is dit een goed teken ?? heb vanmorgen gestest met cb digital maar helaas negatief.. ik ga er vanuit dat ik binnen 1 week ongi wordt.. maar is het ook nog een kans dat ik wel zwanger zou kunnen zijn ?? tot zo ver mijn kaartje.. hoop nog reacties te ontvangen..
mssn gekke vraag over ff... gebruik het sinds kort ook maar geeft ff je ei aan met een groene e? sorrij even tussendoor x