Dan weet ik het denk ik, zo'n opzetstuk voor een tondeuse? Ik keek echt steeds alleen naar het witte en zag het zwarte als achtergrond
Haha, ja als je focus verkeerd ligt zie je het echt niet. Maar het klopt hoor. De tondeuse ligt weer klaar in de keuken, want de een na de ander komt weer: "mam kunt u me knippen?"
Nou absoluut. Ik vond het ook al een gekke vorm kon het echt niet plaatsen. Herkenbaar @Zxcvb met warmer weer en dan liever korter haar.
Haha, niet alleen met warm weer hoor. Oudste zoon vraagt het vaak. Ik denk ongeveer elke 4 weken. Nu wilde hij weer even kort opzij en achter en dan over twee weken weer voor hij op vakantie gaat. Andere zoon heeft morgen diplomauitreiking, dan moet je er natuurlijk ook tiptop uitzien En zoon 3 zal het ook nog wel vragen, want die gaat vrijdag op kamp. Scheelt een hoop geld zo hoor
Ik wou dat ze hier een korte coupe wouden. Onze oudste zijn haar is tot voorbij zijn schouders. Prachtig krullend haar maar man wat verliest hij veel haar .
Haha, ik heb een dochter met lang haar en ja ze zijn idd irritant. Het doucheputje dat vol haren gaat zitten (en wie mag ze eruit halen?)
Hier is het net wie in de douche staat en ziet dat het water niet goed weg loopt. En ik doe het bij het schoonmaken van de badkamer. Maar heel gek, volgens mij zien de pubers dat nooit