We zijn in februari vol goede moed aan onze 1ste ivf behandeling begonnen. 26-03-2007 hebben we 1 embryo terug laten plaatsen, op 10 april mocht ik testen. Helaas was dit niet nodig, op 08-04-07 kreeg ik bloedverlies. Eerst bruin, later zette het in alle hevigheid door. Het begint nu pas echt tot me door te dringen, dat het echt afgelopen is. Ik ben niet zwanger, we krijgen er geen kindje bij. Ik ben erg verdrietig en teleurgesteld, we hadden zon goede hoop toen we met deze poging zijn gestart. Ik ben zo blij dat we een echo hebben van deze terugplaatsing, het bewijs van ons korte avontuur. Volgens het ivf-team zag het er tot de terugplaatsing allemaal goed uit, maar de kwaliteit van het embryo was gewoon niet zo goed. Jammer genoeg hebben we ook geen emmy's kunnen invriezen, dus moeten we ons gaan opladen voor poging 2. We mogen ons op de eerste dag van de volgende menstratie weer aanmelden. Wie maakt zich ook weer op voor een volgende behandeling? Groetjes Naatje
Naatje, ik wil je alvast heel veel succes wensen. Over een week weet ik ook of ik doormoet met poging 2.
Hoi naatje, Ik wens je alvast veel succes met de 2e ronde. Ik weet eind van deze week of wij eventueel ook ons moeten opladen voor de 2e ronde.
Marjo, heel veel succes met jullie derde poging! Het is moeilijk he, om je steeds weer op te laden naar zo'n teleurstelling. Lisette, ik zal voor je duimen dat je over 4 dagen een mooie positieve test in je handen mag houden... groetjes Naatje
Lieve meid, Wat een teleurstelling he! In het IVF/ICSI topic kan je je denk ik wel aansluiten bij de meiden..helaas. Er bestaan ook mooie dingen uit IVF meid, geef de moed niet op! Na 6x eigen cyclus en 1 standaard behandeling mocht ik deze banner uitzoeken Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe bij poging nr. 2!