Hallo Ik ben benieuwd naar de ingredienten van AH Puur en Eerlijk opvolgmelk (nummer twee dus). Ben benieuwd of het veel scheelt met mijn eigen Kruidvatmelk, en of het volledig suikervrij is. Kan alleen online geen ingredientenlijstje vinden.... Iemand anders wel? Of kan iemand er misschien een foto van maken? Bedankt!!
Opvolgmelk nr 2 moet volgens mij aan bepaalde eisen voldoen dus ik neem aan dat daar geen toegevoegde suiker in zit!
Volgens mij zijn de regels van opvolgmelk zo streng dat alle verschillende merken maar een minimaal verschil hebben. Er was ergens een site (kan hem zo snel niet vinden) die alle zuigelingenmelk met elkaar vergeleek. Zo kon je ook alle ingrediënten zien.
Opvolgmelk :: Check hier uw babyvoeding op kwaliteit en prijs Ik heb het ook gegeven is goedkoper dan friso bijv. Mengt super goed
Hihi echt? er zit overal suikers in in num 1 ook. Soms schrijven ze metrodextrine ipv suikers misleidend maar is ook suiker Er is geen enige opvolgmelk zonder suikers. Misschien alleen biobim of geitnanny maar is erg duur vergelijken met kruidwat/ah
frannie heeft het over TOEGEVOEGDE suiker! Natuurlijk zit er in elke babyvoeding wat suiker. Maar geen gigantische hoeveelheden. Ik geloof echt dat elke opvolgmelk van goede kwaliteit is anders mag het niet verkocht worden. Zoek een merk uit wat goed verkrijgbaar is.
Ts heeft het over volledig suikervrij. In geen enkele voeding zijn suikers van natuur zit namelijk geen fruit in er zijn altijd toegevoegde suikers of suikersvervangers. Uiteraard alles is van kwaliteit maar er zitten echt grote verschillen in suikers en andere ingrediënten.