Ingrediënten AH Puur en Eerlijk opvolgmelk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Tralalala, 25 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Hallo :)

Ik ben benieuwd naar de ingredienten van AH Puur en Eerlijk opvolgmelk (nummer twee dus). Ben benieuwd of het veel scheelt met mijn eigen Kruidvatmelk, en of het volledig suikervrij is.

Kan alleen online geen ingredientenlijstje vinden.... Iemand anders wel? Of kan iemand er misschien een foto van maken? :)

Bedankt!!

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Opvolgmelk nr 2 moet volgens mij aan bepaalde eisen voldoen dus ik neem aan dat daar geen toegevoegde suiker in zit!

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Volgens mij zijn de regels van opvolgmelk zo streng dat alle verschillende merken maar een minimaal verschil hebben. Er was ergens een site (kan hem zo snel niet vinden) die alle zuigelingenmelk met elkaar vergeleek. Zo kon je ook alle ingrediënten zien.

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
  5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hihi echt? ;) er zit overal suikers in in num 1 ook.
    Soms schrijven ze metrodextrine ipv suikers misleidend maar is ook suiker

Er is geen enige opvolgmelk zonder suikers.
    Misschien alleen biobim of geitnanny maar is erg duur vergelijken met kruidwat/ah

6. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

frannie heeft het over TOEGEVOEGDE suiker! Natuurlijk zit er in elke babyvoeding wat suiker. Maar geen gigantische hoeveelheden.

Ik geloof echt dat elke opvolgmelk van goede kwaliteit is anders mag het niet verkocht worden. Zoek een merk uit wat goed verkrijgbaar is.

7. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ts heeft het over volledig suikervrij.
    In geen enkele voeding zijn suikers van natuur zit namelijk geen fruit in er zijn altijd toegevoegde suikers of suikersvervangers.

Uiteraard alles is van kwaliteit maar er zitten echt grote verschillen in suikers en andere ingrediënten.

Deel Deze Pagina