Ik vind, als er echt gescholden wordt of extreem heftig gereageerd wordt er ingegrepen mag worden met een waarschuwing. Dan hoeft wat mij betreft dus ook de discussie niet gelijk verwijderd te worden. Maar een heftige discussie vind ik prima. Zo gaat het in het echte leven ook. Dat er reacties zonder pardon aangepast worden vind ik te belachelijk voor woorden. Dat is gewoon censuur toepassen en volgens mij is dat nergens voor nodig.
Daarom ben ik niet voor het weghalen van die berichten. Iedereen die het niet heeft gelezen wordt er nu nieuwsgierig naar (ik ook). Dan wordt t weer 10x samengevat en blijft het dus een hot topic haha.
Dat er reacties aangepast worden zonder melding is echt niet oké. @Beheer moet duidelijk aangeven wanneer en welk bericht is aangepast. En ipv berichten te verwijderen zou alleen de inhoudt verwijderd moeten worden. Ipv het bericht staat er 'inhoudt ongepast' of 'op de man' of 'schelden'. Ik heb het altijd een rare gang van zaken gevonden dat ge-verwijder.
Ja, Beheer moet soms zeker ingrijpen, want soms wordt een discussie gewoon ronduit asociaal gevoerd. Bij persoonlijke beledigingen of kwetsende generaliseringen vind ik een ingreep niet meer dan normaal. Daarnaast zijn er mensen die het voor elkaar krijgen overal drama uit te lokken, ook dan vind ik ingrijpen logisch.
Hmm ja snap ik ook wel, misschien had ik het er duidelijker neer kinnen zetten... Doelde meer op van die topics waarin iemand nog niets heeft gezegd en al belachelijk gemaakt word, 5 pagina`s lang ofzo
Maar dat gebeurd heel vaak nooit... want er moet dan keer op keer verteld blijven worden dat het topic naar is, als ee dan wat van gezegd word door iemand krijg je het standaard riedeltje ‘maar het is een forum dan moet je geen topic openen’ Als er 1 dat zegt dan worden het er ineens 20 die dat zeggen en worden de reacties steeds botter, onder het mom van ‘ik ben gewoon eerlijk’ Als mensen nou eens gewoon ECHT een topic zouden laten als het ze niet bevalt....
Ik vind best dat beheer mag ingrijpen in sommige discussies maar teksten verwijderen vind ik zo flauw. Ik heb ook geen flauw idee om welk topic het is gegaan maar ben nu wel heel nieuwsgierig.
]p Maar ik vind dus niet dat ik ja of nee kan invullen Het ligt aan de situatie maar goed laten we er geen discussie ervan maken
Ik vind het verwijderen van berichten totaal onnodig. Trolls moeten hard aangepakt worden. Zo herinner ik me nog steeds een bepaald lid dat veel en veel te ver ging met persoonlijke aanvallen. Die persoon had ik niet eens een waarschuwing gegeven als beheer zijnde, maar er bij de eerste keer vanaf geknikkerd. Natuurlijk geldt dit niet voor ieder lid dat eens te ver gaat (we zijn allemaal mensen), maar bij dit bepaalde lid had dat meteen gemogen van mij.
Ik heb "JA" gestemd, omdat ik vind dat wanneer iemand zich herhaaldelijk misdraagt tijdens het reageren op een topic, deze TS dan ook een waarschuwing moet kunnen krijgen of verwijdert moet kunnen worden van dit forum. Met misdragen bedoel ik "off topic" iemand discrimineren, bedreigen, beledigen of uitschelden. Discussies voeren op een forum horen erbij. Ook wat fellere, zolang dat met respect gaat Dat beheer teksten weg haalt vind ik raar.. We zijn allemaal volwassenen en verantwoordelijk voor wat we hier neerzetten. Wanneer er NAW gegevens ongevraagd openbaar worden gemaakt, vind ik wel dat dit verwijdert mag worden door beheer!
Schelden en dingen in die trant zijn nergens voor nodig, maar heel eerlijk sommige kunnen echt helemaal nergens tegen hier. Je mag in elk topic alleen maar ja en amen zeggen en " het maakt niet uit wat je doet, volg je gevoel". Nou sorry daar wordt ik ook wel een beetje simpel van.
Precies. Zoveel vrouwen, zoveel meningen. En als je al die andere meningen niet wilt lezen moet je het niet op het internet plaatsen.
Nee want beheer heeft nu zoveel commentaar erop gekregen dat er bij de volgende situatie -terecht of onterecht- gewoon een ban word gegeven. Of ik krijg nu een ban omdat ik er de draak mee steek. Dat is ook nog een scenario natuurlijk.
Een discussie op Zwangerschapspagina.nl kan zéker! Zolang het maar op een respectvolle manier blijft gaan. Maar de discussie waar deze vraag op slaat voldeed daar niet meer aan. Die berichten hebben we daarom verwijderd. In de meeste gevallen sturen we (een deel van) de betrokkenen een pb, maar nu werd er al gereageerd terwijl we nog bezig waren en nog geen pb hadden kunnen sturen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl