Gezellig, ik ook Ot, ik zou het vooral niet zo persoonlijk opvatten.. Over all was ingrijpen terecht want de eerste opmerking (daar waar de discussie over kwam) ging al een enorme grens over. Je kunt dan niet die weghalen en de rest wel laten staan.
Ik vind halve of hele reacties weghalen zonder melding respectloos. Je laat een persoon toch weten wanneer je met zijn/haar bericht aan de haal bent gegaan?
Beheer is de eigenaar van het forum en toen je je hier aanmeldde ging je akkoord met de forumregels en voorwaarden, waarin o.a. staat dat beheer berichten mag verwijderen. Beheer heeft zich dus gewoon ingedekt Verder vind ik het prima als er ingegrepen wordt, verwijderen hoeft van mij niet persé. Maar de betreffende persoon, die later ook aangaf bewust te rellen (omdat ze zich verveelde), mag wat mij betreft best een ban krijgen, aangezien ik het niet vind kunnen mensen te beledigen voor de lol.
En ik vind het kinderachtig om op een volwassenforum een soort censuur te houden. Maar nogmaals mijn vraag, misschien kunnen jullie in de toekomst dus anders optreden?
Omdat jij als beheer op een andere manier in dit topic zit dan ik of een ander. Voorbeeldfunctie.. kinderachtig noemen valt daar imo niet onder. Daarbij, gezien de rest van de berichten van jou in dit topic vind ik dat je je best laat kennen en een discussie wil "winnen"/je gelijk halen. Er is terecht ingegrepen, het is ook al uitgelegd. Maar de toon en de manier waarop latere berichten kwamen is niet de toon die je wil hebben in je eigen forum denk ik... Jammer, want in basis had ik je helemaal gelijk gegeven. Nu blijf ik vooral hangen op de toon in de latere berichten... lastig uitleggen op papier. Ik vind je reacties vooral jammer, niet wat ik van een beheer had verwacht.
Maar. We hebben hier een beheerder. Die grijpt in wanneer het haar goed dunkt. Het is dan ook haar forum en bij aanmelden ben je akkoord gegaan met de regels. Dus bevalt t niet... dan moet je gewoon gaan. Ik vind ingrijpen ook onnnodig maar tis niet mijn toko hier, dus neem ik t maar voor lief en gesdraag ik me. Discussies met t beheer bewaar ik voor Viva
Een pittige discussie is leuk inderdaad, dit was gewoon laag en vervolgens gaan mensen daar 'kinderachtig' op reageren (wat ik overigens heel goed snap, iets met bloed onder je nagels vandaan halen )
Zonder leden heb je ook nergens een beheerder voor nodig hoor. Beetje ‘samenwerken’ zou best prima zijn in mijn ogen.
Ik heb er niks van meegekregen dus kan het niet beoordelen maar mijn nieuwsgierigheid is enorm geprikkeld
Hahahaha ik zie mezelf het zo zeggen "we nemen het mee" Of te wel; "shut the front door, doen dr lekker niks mee" hahaha. Ah ja, typisch zp dit. Zal wel niet veranderen