Pas maar op. Voor je t weet WORD je verwijderd. Pas had ik aan t eind van m'n bericht gezet: "Jezus zeg!" Ook verwijderd... Maar we moeten misch een leuk breitopic openen of een topic over welke dweil t beste is. Dan moet t goed gaan.
Die leden komen toch wel. Ik heb deze discussie echt al 100 jaar voorbij zien komen en uiteindelijk is de conclusie dat je het maar hebt te accepteren. Want je bent te gast in t huis van een ander , so to speak. En om nou allemaal bij de Libelle te gaan zitten uit protest kan ook niet meer sinds die toko opgedoekt is
Ik geloof dat zo de discussie bij het kbs topic weer aangewakkerd wordt, gezien de laatste reactie. Ik denk dat ik nu een beetje een idee heb, waarom het er daar heftig aan toe ging
Ik vind dat beheer het wel prima doet nu. Er wordt niet meer zo snel ingegrepen als bijv een jaar geleden. En eigenlijk....boeit het me ook niet zo heel erg.
Mijn analyse na veelvoudig die topics lezen zonder te reageren maar wel het vermogen om informatie op te slaan zegt mij dat hun het geweldige dingen vinden. Als ik jou was zou ik de Phillips xxl nemen als je gezin groter is dan 3 omdat daar meer inpast als de xl. Ook zijn gebruikers van de airfryer zeer te spreken over de goedkopere variant, echt is er bij de oude Phillips xxl het soms een beetje lastig het vet weg te halen maar daar heb je speciale dingen voor die je er dan van te voren inlegt. Als je verdere informatie nodig hebt, verwijs ik je naar de topic over airfryers.
Ik werd even aangehaald in dit topic. Heb van gisteren helemaal niets meegekregen. Persoonlijk vind ik mezelf idd geen "kleuterjuf" en zo wil ik ook niet te boek staan hier op het forum. Ook mijn persoonlijke overtuigingen hebben hier geen plaats, dit omdat ik zo neutraal mogelijk wil blijven En ja ook ik ga wel eens te hard in een discussie mee en moet dan om m'n handen gaan zitten omdat ik mezelf anders een ban moet geven We zijn allemaal mensen maar voor mij ligt de grens echt bij doelbewust schelden,kwetsen,religie belachelijk maken en totaal onnodig een topic/ts de grond in trappen. Ik modereer ja, maar vind mezelf in de eerste plaats gewoon nog steeds een lid dat hier graag leest en post. Heb gewoon een paar knopjes extra niet meer niet minder.
Ik vind het ook leuk dat ik jouw naam tegenwoordig vaak tegenkom in topics en zie jou absoluut niet als kleuterjuf.
Ik vind over het algemeen een stevige discussie wel leuk (hadden jullie vast niet verwacht) Maaaaaar.... als iets heel persoonlijk word of er word gescholden vind ik dat er mag worden ingegrepen of misschien in het algemeen kan worden gewaarschuwd voor er word ingegrepen. teksten verwijderen ben ik tegen mist het scheldwoorden zijn of perspoonlijke gegevens van een ander lid waardoor zijn/haar identiteit bekend kan worden.
Ik vind dat beheer in mag grijpen als mensen persoonlijk gaan worden op een slechte manier. Schelden of bedreigen. Dat scheldwoorden en persoonlijke dingen worden gewist kan ik begrijpen, de rest zou van mij part mogen blijven staan.