Nee dat is waar. Vond ik net een leuk plaatje van een etende Obama. Ik denk...die willen jullie vast ook zien.
Zoals in dat kinderbijslag topic vind ik het jammer dat het zo ver opgeschoond wordt. Je moet maar beter nadenken voor je iets plaatst, ik vind dit zo schoolachtig.
Het ziet er eerlijk gezegd uit alsof hij iets anders aan het doen is. Geen wonder dat het gecensureerd is.
Ha ha... Je bedoelt....als je het niet had gecensureerd dan was hij niet gewoon alleen maar een broodje aan het eten?
Voordat wij weer berichten moeten gaan verwijderen willen we jullie vriendelijk verzoeken ontopic te blijven. Anders gaat dit onderwerp dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Hmmm, moeilijk... ik vind niet dat mensen beledigd mogen worden en dat sommige mensen weleens na moeten denken over wat ze schrijven. Ik vind ook dat soms wel erg zwart/wit gelezen wordt en dat mensen zich bekedigd voelen omdat er één zin in staat die ze (bewust of onbewust) niet aanstaan. Soms ontstaat er ook echt wel pestgedrag/kinderachtig gedrag. Mensen zijn wel hard soms op internet. Daarnaast vind ik dit soort topics ook wel heerlijk om te lezen
Er is tenminste weer wat leven in de brouwerij! (Behalve de berichten aan het adres van @ElizaR, die vond ik echt onder de gordel)