schoonmaak hulp

Discussie in 'De lounge' gestart door toetie, 3 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    hoi dames,
    wij zitten erover na te denken om als de baby er is een schoonmaakhulp te nemen.
    nu is mijn vraag hoelang is zo iemand bezig met het schoonmaken van:
    het zou gaan om de woonkamer, keuken, gang, wc, 3 slaapkamers, badkamer (met wc) en de was vouwen alles stofzuigen en een keer met de stoomreiniger dweilen.
    we hebben een klein rijtjes huis met ongeveer 70m2 oppervlakte niet te veel frutsels in huis (en anders een goede rede mijn verzamelende man eens wat weg te laten ruimen;)).

ik houd het zelf tussen door ook nog wel wat bij natuurlijk zorg ik er voor dat ze overal bij kan en niet nog onnodig extra werk erbij heeft.

wie kan mij een indicatie geven?

2. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.020
    548
    113
    uur of 3 , 4

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ligt er denk ik aan of je het wekelijks wil of bijvoorbeeld 1 x per 2 weken. Maar denk inderdaad dat 3/4 uur zeker wel nodig is

4. Chaii

Chaii Niet meer actief

Inderdaad 3-4 uur. Ik doe er zelf in mijn huis ongeveer ook zo lang over en lijk een soortgelijk huis te hebben..

5. Arian

Arian Fanatiek lid

6 dec 2010
    1.587
    36
    48
    Hier drie uurtjes. Best een groot vrijstaand huis. Keuken, woonkamer, boven, douche, slaapkamers, enz..
    Ik hield het wel bij, dus het was niet zo dat wanneer ze hier kwam het één grote bende was.

6. toetie

toetie Fanatiek lid

14 dec 2010
    2.310
    7
    38
    noord brabant
    dankjewel dames voor de antwoorden
    ik zelf doe ongeveer een halfuurtje over de woonkamer en een max uurtje over de slaapkamers.
    ik stofzuig wel gewoon iedere dag en heb de robot zuiger beneden elke nacht aanstaan in verband de honden en katten.
    ik heb ook beneden 3 luchtzuivering apparaten staan die stofzuig ik ook uit en de filters vervang ik regelmatig daardoor scheelt het ook veel qua stof en dergelijke (2 in de woonkamer en 1 in de keuken).
    speelgoed houd ik zelf schoon het gaat dan echt om de kasten tafels tv en enz. die afgedaan worden en stofzuigen en dweilen moet eerlijk zeggen door de stoomreiniger is het dweilen appeltje eitje.
    vouwen daar in tegen doet zij dan mijn man die zeurt en miept er altijd over als ik vouw dat ik er mee klaar was en zelf heeft hij er geen tijd voor er hoeft niet gestreken te worden en ben ondertussen wel aan het twijfelen om toch maar wat meer te gaan hangen in de kast.

7. minon

minon Niet meer actief

Uurtje of 3/4 denk ik. Een klein huis is niet altijd sneller schoon maken. Heb een tijdje bij iemand schoongemaakt met een huis van 160m2 deed dat in 4 uur tijd maar huis was dan ook nogal klinisch ingericht.

8. Marlijn82

Marlijn82 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.968
    0
    0
    Overijssel
    Hehehe ik hang alle bovenkleding, behalve ondershirts. Problem solved

Deel Deze Pagina