Misschien een stomme vraag maar we hebben gisteren onze Urban Jungle opgehaald (joepie de poepie!) en ik vraag me af of de voetenzak alleen bedoeld is voor in de buggy? Of zou je deze ook al in de reiswieg kunnen gebruiken? Voel me echt nog een leek
Een dekbedje heb ik er niet bij. Ik heb een Lodger die ik wilde gaan gebruiken. Zou dat niet voldoende zijn? Anders ga ik alsnog een dekentje aanschaffen voor in de reiswieg.
Lodger is helemaal perfect. Ik heb zelf de Bunker. Heb ik steeds gebruikt in de reiswieg, autostoeltje en nu in de buggy. Die hele voetenzak zit hier nog steeds in het plastic.
Ik heb nog eens op de website gekeken, ik heb idd de wrapper. Even naar het instructiefilmpje gekeken, dit moet zeker handig zijn in de reiswieg én lekker warm.
Dat vind ik het grote voordeel. Als je je baby vanuit je autostoel in de kinderwagen doet, blijft hij/zij lekker warm in je Lodger.
ik heb de voetenzak altijd gebruikt in de reiswieg,gaat perfect...maar als je al een lodger hebt zou ik die gebruiken,kan ook perfect....