Welke slofjes als ze lopen?

Discussion in 'De babyuitzet' started by fioon, Mar 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ik heb tot nu toe voor Jamie 2 paar A@pies gehad, echt ideale dingen! Ik heb nu weer een paar aangeschaft, maar deze zijn dus super glad van onderen! Opruwen helpt niet!

Ik wil dat hij voor op het kinderdagverblijf goede slofjes heeft, waar hij niet mee uitglijdt. Nu las ik bijvoorbeeld Oxxy of Babypaws. Ik vind ze erg duur, maar als ze 100% goed zijn, wil ik ze best aanschaffen!

Heeft er iemand ervaring met een bepaald merk?

2. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    isa draagt de slofjes van h&m. bovenkant is als een sok en onderkant is dan hard

3. janette

janette VIP lid

Feb 26, 2007
    5,113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
  4. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

Dec 7, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Mijn kinderen dragen deze baby- en kindersloffen. Ze glijden niet uit, zoon is drie en dochter is 8 :) en draagt er nog! Hangt ook af van je vloer he, wij hebben een massief houten vloer en ook een stuk laminaat en die is op kousen echt verschrikkelijk, met sloffen perfect te doen.

5. Luppy

Luppy VIP lid

Dec 1, 2007
    7,166
    2,282
    113
    Wij hebben ook altijd roosjes gehad. Ideale dingen, zelfs op onze spekgladde marmervloer gleed m'n zoontjeer niet mee uit.

6. Smallville

Smallville VIP lid

Jul 1, 2006
    10,358
    0
    0
    eerst Boumy's en later toen ze ouder werd Aapies

7. Sokje

Sokje Actief lid

Sep 9, 2008
    217
    0
    0
    Kan je die aapies niet wat ruwer maken door hem er bijvoorbeeld even mee buiten over de stenen te laten lopen? Ik noem ook maar wat hoor...

Ik vond de pasvorm van aapies niet zo fantastisch en heb toch maar weer bobux aangeschaft, erg tevreden over.

Loopt hij echt al goed of nog maar net? En moet hij op het KDV slofjes aan of mogen schoentjes ook.
    Als hij goed loopt zou je ook voor slofjes met een rubber zool kunnen kijken misschien of gewoon schoentjes (die zijn er trouwens ook met erg dunne en flexibele zooltjes van diverse merken).

8. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Ons meisje loopt op Oxxy en dat gaat supergoed.
    Er is nog n merk waar ze goed op loopt, maar weet ik niet uit mn hoofd, kan morgen kijken op dr kamer.

9. Kiwi80

Kiwi80 Bekend lid

Feb 24, 2007
    530
    0
    0
    Ik lees ook even mee.... Ben ook benieuwd. Ze loopt nu de hele dag op haar schoenen. Ik heb al wel eens leren slofjes geprobeerd, maar ik vind dat die zo breed zijn aan haar voet zodat het lijkt of ze helemaal naar binnen / scheef loopt.

10. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    ik ben niet zo van de slofjes, wij hebben toen schoentjes van Shoesme gekocht. Heel stoer en hip. Heel flexibel

11. Simba

Simba Fanatiek lid

Jun 21, 2006
    1,129
    19
    38
    Wij hebben Oxxy's en Roosjes als slofjes. Beiden lopen goed, alleen zou ik achteraf gezien niet meer voor suede gaan (wordt heel snel vies), maar voor (cracked) leer. De Roosjes vond ik wel klein uitvallen.

Nu heeft hij babyproof-schoentjes van Shoesme, omdat hij nu loopt sinds 2 maandjes. De walkproof waren nog net iets te weinig flexibel. Zijn stoere schoentjes!

12. Cookie

Cookie Bekend lid

Jun 25, 2007
    705
    0
    0
    Arend draagt dagelijks zijn Zootjes. Bevallen ons heel goed.

13. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Ik zag ook van die Gattino schoentjes en bij ziengs in de folder

Schoentjes met flexibele zool.. misschien is dat wat.. zal eens kijken..

Die A@pies zijn echt glad, heb al vanalles geprobeerd... misschien toch zootjes, oxxy of boumy aanschaffen.. Even om mij heen kijken, nadeel is dat je ze op internet veel kan kopen, maar niet vaak bij een gewone winkel..

14. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

Dec 7, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Hmm Aapies heb ik nooit gekocht voor mijn kinderen, deze slofjes heb ik het laatst gekocht voor mijn zoontje en ze zijn super, niks uitglijden, en hij vind ze helemaal leuk :) .

Hier in Belgie kan je zulk soort slofjes toch in heel wat kinderwinkels krijgen, en ja via internet heb je nog meer keuze, is ook handig via internet kopen vind ik.

15. fioon

fioon Fanatiek lid

Dec 9, 2006
    1,361
    1
    0
    Flevoland
    Opzich vind ik kopen via internet ook altijd wel fijn, maar de slofjes kun je niet even proberen of voelen.. aangezien ze toch gauw 30 euro kosten...

16. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,017
    0
    0
    Wat ook tof is zijn bobux! Leer met ruw leer aan de onderkant!

17. crisje

crisje Fanatiek lid

Aug 5, 2006
    2,974
    1
    0
    brabant
    Een hoop betere schoenzaken verkopen wel oxyy of zootjes e.d. en baby-dump verkoopt oxxy (andere merken weet ik niet) dus dan zou je daar kunnen passen en voelen en mochten ze niet de juiste kleur hebben, of duurder zijn, dan kun je ze daarna alsnog online kopen. Ook zijn er zat kleine baby winkels die deze merken verkopen.

18. Nathalie47

Nathalie47 Actief lid

Dec 7, 2008
    344
    0
    0
    Zelfstandige
    Belgie - Oost-Vlaanderen
    Qua maten kan je heel geod afgaan op de maattabellen, echt voelen kan dan wel niet maar miskopen qua maat gebeurt niet zo snel.

Share This Page