Box verstelbaar?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door FashiOn, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Wij hebben een box maar die is niet in hoogte verstelbaar. Is het belangrijk om een box te hebben waar dat wel kan? Het lijkt mij niet handig om de baby helemaal op de grond te leggen in de box.

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    ja het is wel handig een box te hebben die in hoogte verstelbaar is.
    op de laagste stand gaat de box pas als je kleine gaat staan.

misschien is het mogelijk bij een babyzaak steuntjes te bestellen waarmee je hem in hoogte kan verstellen

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    je zegt het zelf al eigenlijk, het is niet handig om een baby helemaal op de grond te leggen...

Zit de bodemplaat los? Je zou dan zelf iets van latten ertussen kunnen maken, zodat de bodem iets hoger komt te liggen..

4. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

@ Marije: Ja is wel een idee:).

@Sandraske: De bodemplaat zit vast. De box hebben we gekregen maar ik dacht dat hij wel verstelbaar was.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Op de grond is het naar mijn idee toch snel kouder.
    Ook is het voor jouw rug erg slecht.

Misschien een idee om hem zelf te verhogen. Aangezien de bodem vast zit kan je een 2e bodem erbij laten maken. (bouwmarkten zagen vaak op maat) en dan dmv verhogingen omhoog zetten.

Of misschien toch overwegen een andere box te halen.

Mijn ouders hadden wel een box die niet omhoog kon maar moesten we de zijkanten afschermen (dmv meubels enzo) om tocht wat je zelf niet voelt tegen te houden en het was funest voor haar rug. Maar de kids zijn er niet zo vaak.

6. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    Ik zou eerlijk gezegd niet zo veel moeite doen om alles op maat ga gaan laten maken en te gaan lopen prusten met zelfgemaakte steunen of iets. Is wel een goed idee natuurlijk maar ik zou zeggen kijk ff op marktplaats, daar staan zoveel boxen die in hoogte verstelbaar zijn en dan ben je misschien 25 euro kwijt. :)

7. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Bedankt voor de reacties:) Ik had ook niet gedacht dat het een box zou zijn die niet verstelbaar is. Vind het wel jammer omdat we hem hebben gekregen en om m dan niet te gebruiken vind ik ook niet leuk dan hebben zij hem voor niets gegeven..

8. misa

misa Niet meer actief

Ik zou zeker een box willen die op hoogte kan: volgens mij kan je er niet eens echt bij (de bodem) als het zo'n kleintje is die je goed vast moet houden.
    Ik zou er ook niet te veel aan doen, want op marktplaats kun je voor een klein bedrag een prima box vinden. Als je het zelf gaat verstellen en een andere plank erbij moet hebben, ben je waarschijnlijk veel duurder uit.

Succes!

9. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik Zou mn man er gewoon wat dikke bouten of schroeven in laten draaien. Evt met een klosje... is echt niet zoveel werk

10. FashiOn

FashiOn Niet meer actief

Bedankt:) Ik zal met mn man overleggen wat we doen. De bodem zit vast dus we zouden een extra plank moeten hebben die we hoger kunnen vastmaken..

Deel Deze Pagina