Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke, praktische en liefst ook nog enigszins betaalbare luiertas. Maar met het oog op dat praktische vroeg ik me af wat er allemaal in moet zitten. Daarom aan jullie de vraag: wat zit er in jullie luitertas? Waar moet ik verder op letten bij het kopen? En als er iemand tips heeft voor leuke tassen hoor ik dat uiteraard ook graag
Ik heb zelf een luiertas van Bugaboo (dus bijpassend bij mijn kinderwagen). Ik heb dus geen ervaringen met andere luiertassen, maar ben er nu wel achtergekomen dat deze voor mij te klein is (of ik neem te veel mee ). De inhoud van mijn luiertas: - reserve kleertjes en rompertjes - hydrofiele luier en washandje - luiers - billendoekjes - billencreme (zo'n klein proefje van Sudocreme) - klein tube wasgel (voor eventuele flinke poepluier als we onderweg zijn) - flesjes en melkpoeder (maar die zitten niet standaard erin, doe ik er elke keer apart in) - fopspeentje en speeltje - slabbetje en spuugdoekje
bij de kruidvat heb je nu superleuke voor maar 12 euro! Zoek maar eens op de kruidvat site naar luiertas. Hij is van bambino en er zijn veel verschillende kleuren.
Hier bovenstaande, behalve de wasgel, maar aangevuld met: - handenschoon zonder zeep (3 tubetjes voor ik dacht 79 cent bij Action) - luierwegwerpzakjes - verschoonmatje (hehe, ik neem aan dat Eline dat ook heeft, maar staat er niet bij ) En als we niet weten of er een magnetron in de buurt is rond "voedertijd" ook nog: - flesje water - thermosfles gekookt water Wij hebben trouwens een megagrote tas gekocht bij de Babydump, met verschoonmatje en speeldekentje, in een kleur die bij de wagen past. De tas die bij de wagen "hoorde" vonden wij niet praktisch en niet mooi en te duur voor wat je ervoor kreeg.
Als je naar de website gaat van little company, dan kan je online in hun outlet luiertassen shoppen. Dit zijn tassen van de afgelopen collectie voor een stuk leukere prijzen dan normaal!!
Haha, een verschoonmatje heb ik ook idd, maar vergeten erbij te zetten . Maar ik heb er ook nog handschoon zonder zeep in zitten en ook luierwegwerpzakjes. Had ik even niet aangedacht .
hier eigenlijk hetzelfde als bij eline en hinke.. ik lees alleen: Reserve kleertjes en Rompertjes, grappig dat dat apart vermeld word , wij hadden dat dus ook, maar kwamen er achter toen het nodig was, dat we dus geen reserve sokjes hadden.. ongelukje met luier verschonen, dus toen hebben we al shoppend gelijk maar nieuwe sokjes gekocht, die ze gelijk aan kreeg.
euhm ik heb er ook me regenkap in ik vond t zo rommelig staan in de boodschappen mand en in t vakje op de reiswieg heb ik de klamboo al.... maar ik hoop dat ik borstvoeding kan geven dan scheelt dat weer flesjes ed.
Overigens ben ik heeeeeeeel tevreden met de luiertas van myruffle... hij kost wel wat (bijna 80 euro) maar hijs onwijs gaaf en groot
Wat hebben wij erin: * alles wat al eerder is genoemd zoals: De inhoud van mijn luiertas: - reserve kleertjes en rompertjes - hydrofiele luier en washandje - luiers - billendoekjes - billencreme (zo'n klein proefje van Sudocreme) - klein tube wasgel - flesjes en melkpoeder - fopspeentje en speeltje - slabbetje en spuugdoekje - handenschoon zonder zeep - luierwegwerpzakjes - verschoonmatje Aanvulling van mij: - speelgoed - reserve speen - liga/koekje - zonnebrandcreme - gezichtdoekjes (snoetenpoetsers) - flesje water/diksap - soms vers fruithapje met lepeltje
Ik heb er een bij de Hema gekocht van rond de 20 euro. Is niet echt mega groot, maar volgens mij past er wel genoeg in.