Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke, praktische en liefst ook nog enigszins betaalbare luiertas. Maar met het oog op dat praktische vroeg ik me af wat er allemaal in moet zitten. Daarom aan jullie de vraag: wat zit er in jullie luitertas? Waar moet ik verder op letten bij het kopen? En als er iemand tips heeft voor leuke tassen hoor ik dat uiteraard ook graag
Ik heb zelf een luiertas van Bugaboo (dus bijpassend bij mijn kinderwagen). Ik heb dus geen ervaringen met andere luiertassen, maar ben er nu wel achtergekomen dat deze voor mij te klein is (of ik neem te veel mee ). De inhoud van mijn luiertas: - reserve kleertjes en rompertjes - hydrofiele luier en washandje - luiers - billendoekjes - billencreme (zo'n klein proefje van Sudocreme) - klein tube wasgel (voor eventuele flinke poepluier als we onderweg zijn) - flesjes en melkpoeder (maar die zitten niet standaard erin, doe ik er elke keer apart in) - fopspeentje en speeltje - slabbetje en spuugdoekje
bij de kruidvat heb je nu superleuke voor maar 12 euro! Zoek maar eens op de kruidvat site naar luiertas. Hij is van bambino en er zijn veel verschillende kleuren.
Hier bovenstaande, behalve de wasgel, maar aangevuld met: - handenschoon zonder zeep (3 tubetjes voor ik dacht 79 cent bij Action) - luierwegwerpzakjes - verschoonmatje (hehe, ik neem aan dat Eline dat ook heeft, maar staat er niet bij ) En als we niet weten of er een magnetron in de buurt is rond "voedertijd" ook nog: - flesje water - thermosfles gekookt water Wij hebben trouwens een megagrote tas gekocht bij de Babydump, met verschoonmatje en speeldekentje, in een kleur die bij de wagen past. De tas die bij de wagen "hoorde" vonden wij niet praktisch en niet mooi en te duur voor wat je ervoor kreeg.
Als je naar de website gaat van little company, dan kan je online in hun outlet luiertassen shoppen. Dit zijn tassen van de afgelopen collectie voor een stuk leukere prijzen dan normaal!!