Wij gaan een meegroeibed van de Ikea kopen voor ons zoontje, maar ik vroeg me af wat voor beddengoed je hierop gebruikt. Wie heeft er ook een meegroeibedje en wat voor maten gebruik je erop? Ik wil sowieso een eenpersoonsdekbedhoes bestellen, want deze past bij de rest van de kamer. Maar wat moet ik er dan in doen? Doe je een dekentje? Een peuterdekbed? Of wat dan wel? Een eenpersoondekbed lijkt me niet handig, want dan moet je hem heel ver instoppen en heb je een grote bult op het einde. En welke hoeslakens? Volgens mij heb je bij de Ikea nog wel bijpassende, maar heb je ergens anders ook nog hoeslakens die erop passen (welke maat?).
Ik heb een peuterdekbed en een 1-pesoonshoes is door mijn moeder vermaakt tot peuterformaat Volgens mij heeft de HEMA ook gewoon hoeslakentjes voor een peuterbed maar ik heb meteen een zwikje witte hoeslakentjes bij de IKEA gekocht
wat voor maat is een peuterdekbed dan? En waar heb je hem vandaan? ik zag vandaag bij de prenatal wel hoeslakens in 70x150 of zo, maar dit matras is 80 breed, gaat het er dan wel omheen?