Inhoud vaccinatie: geaborteerde baby?

Discussie in 'De lounge' gestart door Joppie1, 9 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lies276

lies276 Niet meer actief

Getsie, wat een arrogantie!

2. lies276

lies276 Niet meer actief

Omdat ik in mijn directe omgeving 3 ernstige bijwerkingen (shock/ sterfgeval) heb meegemaakt na vaccinatie.
    Dit is gemeld, maar niet geregistreerd.
    Ik " geloof" dus niet in de cijfertjes wat betreft de bijwerkingen van vaccinaties.
    Als ik in mijn directe omgeveing al 3 niet geregistreerde meldingen heb, hoe betrouwbaar zullen de cijfers van de bijwerkingen dan zijn???
    Ik ben er dus van overtuigt dat er veel vaker (ernstige) bijwerkingen voorkomen.

3. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Een organisatie die de vaccins aankoopt en verkoopt aan de organisaties die ze aan de kinderen geven is nu eenmaal niet onafhankelijk. Geloof jij dat die toegeven dat er fouten in hun producten zitten? Daar zit een heel groot stuk eigenbelang in...

4. topper12

topper12 Niet meer actief

Ik ben niet van de alu-hoedjes, maar heb zelf ook ondervonden dat het RIVM helaas niet altijd even eerlijk is in de informatie die ze geven.

5. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Ik vaccineer mijn kinderen. Hoef ik verder geen toelichting op te geven, net als iemand die kiest om het niet te doen.

Wat ik me alleen wel afvraag: wat zijn alu-hoedjes???:(
    Heb ik iets gemist?

6. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Algemene term voor mensen die geloven dat Elvis nog leeft, aliens zich onder ons bevinden, de overheid complotten smeedt om ons dom te houden en vaccins bedoeld zijn om makke (en autistische) schapen te maken van kritische mensen.

Mensen die de talloze complotwebsites out there geloven boven wetenschap.

7. Veera

Veera Niet meer actief

Hoedjes van aluminium :p die je op je hoofd kan zetten als je paranoïde bent en in complottheorieen geloofd. Zoals dat we allemaal worden vergiftigd door de overheid oid of dat de wereld vergaat

8. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Oh.......aha......jaaaaajaaa....oke, bedankt.

9. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.690
    2.400
    113
    Vrouw
    Broek
    Ahhhh ik ben dan deels een alu hoedje!! Cool.... Ik ben er namelijk van overtuigd dat overheden ons "dom" houden of iig op bepaalde gedachten brengen dmv gecontroleerde pers en media... Aliens, vaccins en Elvis geloof ik dan weer niet ;).

10. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Mijn bronnen zijn: RIVM, GGD en het CB. En nu wat ik hier lees. Maar het is zoveel dat ik nog bezigben om alles na te lezen ;)

11. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Site RIVM: ...voor rodehond een cellijn van longfibroblasten uit een om medische reden uitgevoerde abortus met toestemming van de moeder.

Het spijt me van je kindje!

Waar lees je mijn oordeel? Zou je dat voor me willen quoten? Dan kan ik uitleggen wat ik bedoel. Want het is alleen mijn bedoeling om informatie te verzamelen over dit onderwerp, zodat ik begrijp hoe het zit met virussen en inentingen. Ik wil geen mensen kwetsen of veroordelen. Zoals je kunt lezen ben ik nogal geschrokken van de foetale cellen in het vaccin.

12. lies276

lies276 Niet meer actief

Dat is dus helaas ook mijn ervaring.
    En noem mij dan maar paranoide, ik weet wat ik van dichtbij heb meegemaakt en ben daardoor lichtelijk wantrouwend geworden.
    Dat sommige mensen daardoor niet meer op mij willen reageren, so be it;)

13. lies276

lies276 Niet meer actief

Welkom bij de club:D

14. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Blij dat je het navraagt :D
    Nee, ik reageer op de stelling dat het om één foetus zou gaan. De dame van de GGD heeft me verteld dat het om foetussen gaat. Meervoud. Overigens staat op de site van de RIVM wel dat het om één foetus gaat. Dus mss dat ik daar morgen meer over te melden heb.

Voor mij persoonlijk maakt het geen verschil.

15. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Persoonlijk zou ik dan weer niet de GGD contacteren in dit soort zaken, omdat mijn ervaring is dat deze mensen werkelijk geen idee hebben waar ze over praten. de dame die je daar hebt gesproken is daar een lichtend voorbeeld van, ze weet namelijk neit hoe de vork in de steel zit, en de informatie die jij gaat krijgen zal dus ook niet correct of op zijn minste niet compleet zijn.

Daarbij ... en uitgevoerde abortus kan dus ook en missed abortion middels curretage of medicatie

16. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Een cellijn betekent cellen van een gemeenschappelijke oorsprong. 1 (in dit geval) foetus is daarvoor voldoende. De WI-38 stamt uit 1960.
    Door deze cellen op kweek te zetten en (biologisch) in te vriezen zijn de cellen zeg maar 'onsterfelijk'.
    Het getal 38 is waarschijnlijk ontstaan omdat het de 38e 'poging' was om een goede cellijn voor dit doel te ontwikkelen.

Mocht iemand interesse hebben, je kunt een sample oa hier kopen:
    WI-38 ATCC ® CCL-75™ Homo sapiens lung normal

17. Krulpeterselie

Krulpeterselie Fanatiek lid

27 apr 2015
    2.585
    1.247
    113
    Ik dus ook. Ik weet wel zeker dat de overheid ons 'stuurt' dmv de media en pers en andere overheidsinstellingen. En in diezelfde media verschijnen daar ook de bewijzen van. Zoals hoe er een bepaald beeld neer werdt gezet van Poetin een tijdje terug. En zo zijn er nog veel meer voorbeelden.
    Aliëns en zo daar geloof ik dan ook weer niet in.

18. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Hier worden nu wel onwijs veel zaken door elkaar gehaald.

Jij hebt het nu over de objectiviteit van de media, nee die is er inderdaad niet. Dat wij in een maatschappij leven met een volledig transparante politieke persobjectiviteit is een illusie, deze bestaat namelijk niet.
    Dat mensen dit vervolgens doortrekken naar theorieën over massainfiltratie via baby-vaccinaties zou voor iedereen een brug te ver moeten zijn. .. maar blijkbaar niet..

Of geloven jullie in een geplande uitdunning van westerse beschaving door de wereldmachten door middel van massa-vergiftiging via vaccinaties? Iets anders kan ik uit de rondgaande verhalen niet opmaken..

19. tuc

tuc Niet meer actief

Ik denk idd dat sommigen dit geloven. Of toch zeker dat die vaccinaties er alleen zijn om geld tr verdienen.
    Ik ben het verder met jou eens hoor. En ik vaccineer mijn kinderen heel bewust en snap niet hoe mensen tot een andere beslissing kunnen komen, maar das een andere discussie;)

20. sydneys

sydneys Niet meer actief

#160 sydneys, 10 feb 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 feb 2016
    Echt helemaal off topic maar geloof je echt niet in aliens?
    in ons sterrenstelsel alleen al zouden een 17 miljard aardachtige planeten bestaan. Allen zonder leven? Laatst is zelfs eentje ontdekt waar mogelijk leven op is. Er zijn er meer ontdekt maar deze met mogelijk zichtbaar bewijs, zijn ze nu aan het onderzoeken.
    En het leven op aarde is ook ontstaan door het water van kometen en meteorieten.

Sorry dat ik off topic ga :)

Deel Deze Pagina