1e kindje, 1 cm, wanneer bevallen?

Discussion in 'De bevalling' started by BallerinaN, May 3, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Gisteren avond naar het ziekenhuis geweest. Had rug weeën. Het was aan het rommelen, heb 1 cm ontsluiting en verlies slijm, maar helaas rond 00.30u terug naar huis omdat het niet doorzette. Weeën gingen wel gewoon door in eerste instantie, daarna helaas in slaap gevallen en dus is het weg getrokken. Had zo gehoopt dat we ons meisje zouden mogen ontmoeten! Volgens de vk zal het niet lang meer duren en nu ik wakker ben voel ik de weeën wel weer wat opkomen..

Wie heeft dit ook gehad en wanneer begon de 'echte' bevalling?

2. wolchu

wolchu Bekend lid

Dec 6, 2011
    918
    2
    18
    heb ik ook maar helaas loop ik vanaf morgen al 2 weken rond met 1cm.

probeer het maar positief te zien en te bedenken dat iedere wee die ik nu heb er toch een is die me dichter bij mijn wonder brengt.

heel veel succes en ik hoop dat het bij jou wat sneller doorzet

3. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Bedankt voor je reactie! Hoop dat jij ook niet meer te lang moet wachten!

Wist inderdaad dat je bij een volgend kindje soms zelfs een paar weken met ontsluiting kan lopen. Maar kan dat ook bij een eerste?

Het rommelt nu nog wel wat, maar denk niet dat het voor vandaag zal zijn.. :(

Nog ervaringen?

4. linnie88

linnie88 Actief lid

Aug 6, 2013
    223
    10
    18
    Ik ben precies zover als jijn(38w6d)
    En had afgelopen vrijdag een halve cm ontsluiting.
    Ik lees dus even mee!

Hier wat aan het rommelen ook.
    Spannend!

5. VSC

VSC Niet meer actief

Zolang je nog kan slapen terwijl je weeen hebt ben je nog lang niet zo ver

6. DTtje

DTtje Bekend lid

Feb 19, 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Ben bang dat het gewoon afwachten is...bij de eerste zat ik om 0.00 s'nachts nog potdicht maar 2.5 uur later zoon op de armen. Zo snel kan het gaan...
    Hoe gaat het nu?

7. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Blijf rug weeën houden, maar ze komen nog niet snel genoeg achter elkaar. Ze doen echt pijn, vind het best heftig en weet niet goed hoe ik ze op moet vangen.
    Slapen kan ik er niet nee hoor, word wakker van elke wee, maar uiteindelijk trokken ze terug weg waardoor ik in slaap gevallen ben.
    Hoop dat het snel doorzet!

Dat klinkt best aantrekkelijk DTtje, ik teken ervoor! :D

8. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Ik had dit ook bij mijn eerste, begon begin 38 weken, uit eindelijk met 39 had ik 3 cm, aldoor weeën maar niet doorgezet. Was zo uitgeput dat het toen met 39+1 een inleiding is geworden. Hoop dus echt voor jou dat het doorzet en je nog wel je rust krijgt 's nachts!

9. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

Jul 6, 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Jeetje, een hele week! Moet zeggen dat ik dit al pittig vind! Gelukkig heb ik zoiezo morgen een afspraak om 15.45u. Zou dan de datum van inleiden te horen krijgen. Hoop dat die niet te lang meer duurt of dat het even overgaat in buik weeën. Is toch iets fijner op te vangen..

10. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

Nov 28, 2011
    2,591
    655
    113
    Groningen
    Ja, ik was echt kapot. Slaaptabletten hielpen niet. Spannend vandaag! Laat je het nog even weten? En k hoop dat je al wat meer cm hebt dan.. Scheelt toch bij de bevalling. Succes vandaag! Hoop dat het snel doorzet, het liefst uit zichzelf .. En dat je anders niet te lang hoeft te wachten opde inleiding.

11. Belgje1

Belgje1 Lid

May 3, 2015
    16
    0
    0
    Zelfstandig chauffeur (varkens)
    België
    Hey, met ons eerste zoontje heb ik 2 keer voorweëen gehad. Liep al 2 weken met 3 cm toen de bevalling ook echt begon.

12. LadyyyD

LadyyyD Actief lid

Jun 30, 2014
    235
    5
    18
    Ik liep ook al een aantal dagen met 1cm ontsluiting en ben uiteindelijk savonds nog gestript door de verloskundige toen. Smorgens om half 7 braken m'n vliezen en om 11:00 had ik ons zoontje in mijn armen.

13. moppie1

moppie1 Lid

May 5, 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik en nu 37 weken van de 2e en e al 8 weken lang weeen en 4 cm ontsluiting..
    natuurlijk ben ik blij dat onze kleine het heft volgehouden tot 37 weken maar wellicht wordt et gewoon de 40 of zo hihih

bij mijn 1e heb ik 3 dagen weeen gehad ondanks gebroken vliezen

mijn tip veel heeeeel veeel lopen... dan zakt het kindje goed omlaag en je rommelt al flink dus het kan helpen om de boel wat te laten doozetten. succes

14. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

Nov 2, 2013
    1,017
    0
    0
    TS is al bevallen hoor!

Share This Page