Na drie weken weeen toch ingeleid met 38 weken, wat kan ik verwachten???

Discussie in 'De bevalling' gestart door doron, 30 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    Het blijft rommelen bij mij, al weken hopen we dat de kleine even blijft zitten, nu mag ze komen maar komt ze niet hehehe, eigenwijs! Ik heb echt af en aan echte weeen geen voorweeen heel goed waarneembaar op de ctg en de vk snapt er geen fluit van.. de gyn wil haar toch een handje helpen en wil me met 38 weken inleiden. Ik heb nu 1 cm ontsluiting, bij 2 cm kunnen ze mijn vliezen breken, dat heeft hij het liefst. Anders word het een balonnetje of iets dergelijks.

Ik ben wel gewaarschuwd voor een hele zware bevalling en hoewel ik na mijn weeen storm supersnelle eerste nergens tegen op zag, begin ik me nu wel echt zorgen te maken, hebben jullie wat ervaringen voor me en wat uitleg misschien?

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik ben ingeleid met 38 weken omdat Nina erg groot zou zijn en ze bewoog al 2 dagen amper meer...
    Wat is de reden precies dat ze jou in gaan leiden? Want ik vond het echt een hel ingeleid worden ik had dan wel geen keuze maar als ik van te voren wist hoe mijn bevalling zou gaan was ik echt heeeeel hard weggerend...

3. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    Hier ook een heel groot kind en heel veel vruchtwater. Drie weken zonder slaap een volledig beurse buik ( als je er heel zacht aan zit is het net alsof je met je vinger heel hard op een grote blauwe plek drukt) en zwangerschapssuiker.... Daarnaast heb ik dus al weken echte weeen en vergt dat heeeeeeeel veel energie voor mijn lichaam. Ze zijn bang dat als ik straks moet bevallen ik er ook geen puf meer voor heb omdat ik nu al op de laatste restjes loop. Vandaar dus de keuze van de gym om in te Leiden..

4. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    Ik ben trouwens onder controle in Bergen op Zoom ipv Goes, omdat de zorg daar een stuk beter is op die afdeling. Ik hoop dat jou verbaal mij bespaard blijft....

5. zustertje

zustertje Niet meer actief

Grappig mij adviseerden ze Goes en daar ben ik ook bevallen en ik moest 2 nachtjes blijven en de zorg was echt super zowel voor Nina als voor mijzelf... Ook stuurden ze mij naar Goes omdat ze daar eerder inleiden dan in BoZ grappig al die verschillende verhalen.
    Suc6 met je bevalling!

6. doron

doron Actief lid

11 aug 2008
    100
    0
    0
    Trainings actrice
    Goes
    Mijn vk hier in goes Wilde ook dat ik in goes bleef, maar dat had volgens mij meer te maken met het feit dat ze mij liever niet verloren uit de praktijk.
    Ik merk een heel groot verschil met goes ten opzichte van Bergen op zoom, er hier veel meer rust. Er word grondiger onderzocht, er worden niet drie verschillende verhalen verteld en het is daar schoon?!!! Ongekend, maar we sullen zien wat de zorg verder brengt tijdens mijn bevalling! Ik Ben heel erg benieuwd, komt nu wel erg dichtbij allemaal... En krijg volop de zenuwen..

Deel Deze Pagina