Hallo, Na twee miskramen ben ik weer zwanger, maar vreselijk bang. Sinds twee dagen heb ik aan het eind van de middag veel pijn in mijn buik (wel goed houdbaar). Het is een constante brandende pijn rechtsonder in mijn baarmoeder. Soms voelt het ook wat kramperig. Ik heb gelukkig geen bloedverlies. Weet jij waar deze buikpijn door veroorzaakt wordt en moet ik me zorgen maken? Heb je misschien ook een idee om mezelf wat rustiger te krijgen, want ik raak de hele tijd in paniek en ren constant naar de wc om te kijken of ik bloed verlies. Ik ben trouwens direct na de laatste mk weer zwanger geraakt. Kan het daardoor ook wat gevoeliger zijn. Alvast heel erg bedankt voor je antwoord, ik schaam me een beetje om mijn eigen verloskundige hierover op te bellen. Ik voel me een beetje een zeurpiet groetjes trees
Hoi trees, Ik denk niet dat je je baarmoeder voelt maar een band, dit is heel normaal in de vroege, groeiende zwangerschap en geeft geen teken dat het mis zou kunnen gaan. Het zal voor jou een hele spannende tijd blijven tot aan de eerste echo, vaak mag je omdat je al 2 miskramen hebt gehad iets eerder komen voor de echo bij 6-7 weken. Vertrouw op je lichaam! Imke
Hoi Immie, Dank je wel voor je antwoord. Ik heb spontaan minder buikpijn Het trekt inderdaad ook door in mijn lies, maar ik wist niet dat je de banden al zo vroeg in een zwangerschap kon voelen. Ik beschouw het maar als een goed teken en over twee weken mag ik al voor een echo. Overigens geweldig dat jullie dit in je vrije tijd voor ons doen! Groetjes Trees