Voor iemand herkenbaar? Van die kleine vuurrode puntjes, geen puistjes.. Komt dit door de zwangerschap en is er iets tegen te doen?
Helaas niks tegen te doen.. Het hoort helaas bij de zwangerschap. Deze trek na de zwangerschap gewoon weg.. Ik heb het ook helaas..
Doe je misschien ook veel overgeven?? Ik had laatst zo heftig overgegeven, dat ik allemaal kleine Bloeduitstortingen in m'n gezicht had. Rode puntjes en Op sommige plekken zoveel dat het blauwe plekken leken... Bij mij is het uiteindelijk weer weggetrokken, hoop dat dat bij jou ook het geval is!!
je huid goed vochtig houden, niet in de zon..en proberen zoveel mogelijk stress te vermijden..dus niet persen...niet je nies inhouden....en als je moet overgeven...gewoon doen! Dan komt er zo min mogelijk spanning op de haarbloedvaatjes te staan en gaan ze ook gewoon weer weg. Als je pech hebt blijven er een paar...vooral met lichte huidtype...dan zie je ze gewoon veel beter :x balen he! maar bij mij zijn ze ook weg gegaan!! dus hou hoop.