Wie heeft binnen 24 uur geklust(eenmalig) voor de eisprong en wat kregen/krijgen jullie een jongen of een meisje
Hoeveel uur voor de eisprong Veel zeggen altijd op de dag vd eisprong nl maar wij hebben 1 malig geklust en als de ongikrampen mijn ei was dan is het bij mij ong 18 uur ervoor
Ik denk 36/48 uur en het is een meisje! Bij de eerste vlak voor/op eisprong en een jongen. 2e weet ik niet.
Bij ons de dag vandaag eisprong een jongen en dit keer een aantal dagen voor de eisprong en ben nu in verwachting van een meisje.
Het is lastig inschatten wanneer je ei sprong is, volgens gyn kan de eisprong ook zijn o het moment dat je ovulatie test de piek aangeeft bijvoorbeeld.... Maar bij ons was het klussen zeer waarschijnlijk op de dag van de eisprong en het wordt een jongetje.
Ik bij mijn eerste dochter IUI en tijdens de eisprong geinsemineerd en een meisje.. nu op de dag van mijn eisprong en weer een meisje.. Dus de bekende theorie ging bij mij niet op..
Grappig erg verdeeld dus kan iemand mij vertellen hoe je nu kan spreken van de dag van de eisprong? ikzelf smorgens 8:30 posi ovu test smiley zelfde avond 23:30 geklust smorgens nog wat cervixslijm en steken heb kleine 2 uurtjes geduurd en rest vd dag helemaal niks tot savond rond 17:30 hevige ongi kramp (rommelende darmen ook 2x grote boodschap) heb kleine 2.5 uur geduurd) en erna borrelende buik weet niet of me ei nu smorgens/smiddags is gesprongen of nu savonds ga ik uit van savonds dus is het vanaf t klussen tot ei 18 uur tussen is dat nog dag van de eisprong?