Hoi dames, Willen jullie even kijken naar de zwangerschapstest van vannochtend. En je mening geven Toen ik de test deed zag ik meteen een blauwe lijn ( vrij dun ) deze trok weg en is met 10 minuten weer terug gekomen. Ik denk een pennenstreepje, maar kan dat binnen de afleestijd ?
Hmzzz de foto staat hier ook wel erg klein, op mijn pc staat de foto er groter op en is de 2e streep wel te zien.
Ik zie helaas maar 1 streepje.... Waar zou het 2e streepje te zien zijn dan? Heb je foto overigens ook vergroot en in het negatief gezet.
ik zie op beide een blauwe pennestreep maar alleen als ik me laptop scherm meer naar beneden hou zodat de foto donkerder is. maar ik zie ze wel op beide foto en zijn ook blauw. over 2 dagen weer een testje?
Heerlijk dat turen!!! Ik heb me rot gezocht, scherm anders gehouden, maar ik denk doordat ik de test niet ken en dus niet goed weet waar ik naar moet kijken het niet zie. Hopelijk heb je snel een duidelijkere test in je handen.
Oh dames willen jullie even hier thuis komen kijken hahaha. Nee, er staat heel duidelijk een lijntje. Maar zo dun alsof het met een pen is gezet. En ik krijg het niet beter op de foto. Op de originele foto die ik hier vergroot heb, zie je het wel. Test voor nod, die is vrijdag volgens mij. Maar kruidvat test blijft ook omo wit, dus deze is negatief. Maar je kunt je eigen lekker gek maken als het binnen de afleestijd gebeurd haha
haha blinde!! ik zie m best wel goed, maar idd lijkt me een pennetreepje. ik zou woensdag of vrijdag nog een x testen succes!