Bam vind ik ook niet zo gek. Ik ken een K.A.K dat had ik dan niet gedaan. Maar verder vind ik een hoop kunnen.
Maar waar heeft hij jullie dan precies op gewezen? Dat de voorletters B.A.M. zijn? Whoop whoop, hij kan lezen . Of heeft hij ook aangegeven wat hij er dan vreemd aan vindt o.i.d. want ik zie het in ieder geval niet. Vind het hele normale voorletters die me absoluut niet zouden opvallen.
Mijn stiefdochter heeft de initialen JAM. Niets wereldschokkends net als BAM toch. Andersom geredeneerd krijgt onze zoon de initialen IX straks. Negende kindje en hekkensluiter dus toepasselijk.
Niks geks aan. Een van mijn kinderen had de initialen A.A.P. en dan onze achternaam. Dus bij post had je dan Aap en dan onze achternaam. Wij hebben toen naar twee en drie omgewisseld toen we erachter kwamen
Onze oudste zou de initialen SM krijgen... daar hebben we een naam bij gezocht en nu vormen zijn initialen zijn voornaam SAM
Ik moet geloof ik gauw je namentopics doorspitten (loop wat achter ) want kan me niet herinneren dat er een top-3 naam van jullie voorbij is gekomen die begint met de O. Ben benieuwd Edit: na je eerste post uit je reeds gesloten topic te hebben gelezen denk ik al weet om welke naam het gaat. Dit is de naam die ik vaak in één adem noem met de naam van jullie zoon als suggesties in een namentopic (als dat past bij wat de TO zoekt dan). Naam van een noorse god bedoel je toch? Blijf het twee hele mooie namen vinden Edit2: o laat maar. Heb nu de rest van je post gelezen dus kan deze naam niet zijn.. Wil je me pb'en? Ben niet nieuwsgierig hoor Edit3: ben er achter geloof ik. Als dit de naam is die jullie bedoelen lees ik enkel 'eerste letter van de naam- laatste 3 letters van de naam' op zn nederlands. Zelfde reden waarom de prachtige naam Jade voor mij tegenwoordig zo'n nare bijsmaak heeft; omdat ik nu iedere keer moet denken aan 'ja, duhh', dat zoiets betekent als 'ja, stomkop, logisch toch'. Ik hoop dat ik het bij het verkeerde eind heb Deze naam lezen met een 'korte o' zou ik trouwens ook niet doen omdat er daarna maar één medeklinker komt. Enkel afgaand op schrift zou ik m uitspreken met lange o.
Offtopic: Oh echt ? Geen Charlie meer? Ben nu ook wel nieuwsgierig veranderlijk als het weer jullie haha
Nope iemand uit mn omgeving heeft dochter zo genoemd. Onze andere ‘droomnaam’ hadden we na de geboorte van zoontje helemaal laten varen want de namen lijken op elkaar. Overeenkomstige letters en zelfde begin letter. Nu zijn we meer aan de combi gewend en eerlijk: ik vind het zó stoer en lief bij elkaar. Ik denk dat velen heel erg aan de naam zullen moeten wennen maar who cares.. het past bij ons! We hebben enkel positieve reacties gehad en twijfelen nu niet meer, dus blijkbaar was Charlie toch niet dé naam (ben m alweer vergeten haha).
Onze dochter heeft maar 1 naam, maar haar initialen zijn ET, toen we nog haar naam zochten zei ik dat ik geen naam wilde met een E daardoor, maarja, als het de naam is, wat boeien de initialen dan (zolang het niet iets als kak of pis is)