Hallo allemaal, Wij zijn inmiddels 34 weken zwanger van een broertje voor Seppe. Maar hebben nog steeds geen naam... Wie weet er een leuke naam bij Seppe? Liefs...
Seppe en Jurre Seppe en Ferre Seppe en Jonne Seppe en Tiebe Seppe en Thibo Seppe en Jesse Seppe en Rune Seppe en Kobe Seppe en Robbe
Seppe en Daan Seppe en Milan Seppe en Stan Seppe en Cas Seppe en Lucas Seppe en Miel Seppe en Thieu Seppe en Thijs Seppe en Kobe Seppe en Thomas Seppe en Xander Seppe en Jayden Seppe en Ilano Seppe en Kyan Seppe en Niels Seppe en Sam
Seppe is toch zeker Fries? Blijf erin: Bijvoorbeeld Ties Job of Jurre vind ik ook een goede combinatie.
Dank je wel voor al jullie reacties! Een aantal namen die hier genoemd zijn staan inmiddels op ons lijstje, nu nog beslissen welke het gaat worden. Allemaal super bedankt!
Seppe & Luwe Zo heet mijn zoon, ben er nog steeds superblij mee (en vind t veel mooier dan Lieuwe, wat je ook wel eens hoort).
Hey, wat een leuke naam Seppe!!! Ik had hem in gedachten voor als ons 2e kindje weer een jongetje zou zijn. Ons zoontje heet Thije, misschien een idee voor jullie?