Hallo, Wij zijn nog niet zwanger maar zijn al vol op bezig met namen verzinnen. Als we een meisje krijgen willen we haar graag Casey noemen, vernoemd naar mijn vader Cees. Als we een jongetje krijgen willen we een naam die bij Casey past, want we hopen ooit een meisje te krijgen en zij gaat sowieso Casey heten. We willen een stoere niet al te ingewikkelde naam... Mijn schoonvader heet by the way Dennie, het zou leuk zijn als Den in de naam voorkwam maar is niet echt een must...
En minder duidelijk een vernoeming (maar 'den' staat er in ), maar naar mijn idee wel heel passend bij Casey: Jayden. Of Aiden/Ayden, Hayden, Kayden, ... Of weer duidelijker een vernoeming, maar naar mijn idee iets minder mooi passend: Dennis.
Zo heet mijn neef en vriend van mijn vriend. Lieve jongen maar niet echt iemand waar ik me kind naar zou vernoemen
Danley / Denley Braden / Brayden / Braeden Aidan / Aiden / Ayden Kaden / Kayden / Caden / Caiden Alden, Arden Hayden Denver Eden Dene Holden Jaden / Jayden Landon Brendan Dennis Denton Linden Denzil / Denzel
heet de zoon van Tim Akkerman (voorheen di-rect) niet Denne? Vind ik ook wel leuk en stoer klinken. Net even anders...
Misschien een paar ideetjes? - Danny / Denny - Danley / Denley - Dani - Dean - Denis / Dennis - Daley - Daniek - Daan - Dex
Ik dacht aan : * Denim * Denian * Denz * Densi - Denzi * Denji * Denton - Dentin * Denson * Dentho * Denary * Denevin * Dennin * Dentrey
GEVONDEN! Mose! Mose & Casey Niks met de naam Dennie... We vonden het gewoon niks... Helaas voor me schoonvader ha ha!