initialen m.s

Discussion in 'Babynamen' started by eems, Apr 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nmv

nmv Fanatiek lid

Jan 7, 2013
    3,964
    270
    83
    Oost-NL
    Wanneer gebruik je eigenlijk je initialen? Ik heb ze volgens mij nog nooit ergens opgeschreven...
    Zo heeft mijn schoonzusje S.M., een vriendin P.M.S. en een nichtje A.B.C.. Zij hebben hier nog nooit een opmerking over gehad! Zelfs mijn nichtje niet die haar initialen als handtekening gebruikt!!

Ik heb er eerlijk gezegd niet eens over nagedacht bij het verzinnen van namen. En zoals ik al zei, die initialen kom je bijna nooit tegen...

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Welnee joh. Mijn eigen initialen zijn (waren met mijn meisjesnaam, eigenlijk) M.S. Maar niemand kijkt daar toch ooit naar.

3. Zwangernr6

Zwangernr6 Niet meer actief

Ik heb nog nooit iets achter initialen gezocht en er ook nog nooit wat over gehoord. Wij hebben hier o.a. een S.S., N.S., en M.S. Als je je daar ook al druk over moeten maken, kun je geen enkele naam meer geven...

4. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik moet toch wel zeggen dat ik mijn initialen eigenlijk wel heel vaak tegenkom. :( Bijna overal waar je je naam moet opschrijven, op brieven, pasjes, en ze vragen vaak bij instanties eerder naar je voorletters dan bv alleen je voornaam. Mijn voorletters zijn "normaal" maar als je dan bv W.C heet lijkt me dat toch niet zo prettig. Maar iedereen ervaart dat blijkbaar toch anders

5. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mwa, ik zou met WC geen moeite hebben en met MS ook niet, het is puur iets op schrift, je wordt nooit zo genoemd ofzo.

6. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Gewoon doen zeg ik :p

Share This Page