Hè mede mama's (in spe), Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie mening over onze jongensnaam... MILLER Beiden vinden m geweldig, ben dus stiekem opzoek naar bevestiging. En???
Waar wij wonen, is MILLER een uitgaansgelegenheid. Toen we afgelopen zomer in turkije waren zagen we dat daar ook een miller zit. Het is dus internationaal. Maar als jullie het leuk vinden, wie zijn wij? Mijn nichtje heet Beau, tal van lingerie zaken met die naam. Dus, het zegt niks.
Haha! Zo zie je maar... Die snoepjes hadden we beiden niet aan gedacht! Vind ze wel lekker trouwens dus dat pleit weer voor!
ik vind het klinken als een merk. Niet eens wat specifieks. Of als een achternaam. Misschien dat ik het daarom als een merk vind klinken, aangezien dat vaak achternamen zijn....
ik vind het ook een achternaam. steve miller bijv. en de uitgaans gelegenheid dacht ik ook gelijk aan
Leuk! Weet je ik vond naam van onze zoon ook helemaal te gek en bleek ook snoepnaam te zijn en van meisjes ( melle). Je hebt altijd mensen die het niet leuk vinden als je het beide maar super vindt!, Smaken verschillen dus ik zeg doen! Tenminste een speciale naam en geen top 30 naam!