Ik vind Mathijs met één T veel mooier dan met twee. Geen idee waarom, maar anders vind ik die ene T zo overbodig lijken ofzo. Verder vind ik alledrie de namen eigenlijk wel heel leuk. Daan vind ik denk ik het mooist, maar dat hoor je volgens mij ook vaker dan die andere twee namen, dus ik zou dan voor Mathijs kiezen. Succes met de keuze iig! Wij komen er ook nog niet echt uit .
Herkenbaar!! Meisjesnaam waren we echt meteen uit. Jongensnaam weten we nog steeds niet. Onze smaken zijn nogal verschillend, dus we kunnen echt niets verzinnen. En laten we nu net gisteren te horen hebben gekregen dat het een jongetje is, hihi! Succes iig!
Ik vind Matthijs het leukst. Met 1 t spreek je de a lamg uit: Maaathijs. En met 2 t's spreek je de a kort uit. Die tweede t maakt qua uitspraak dus wel een verschil.
Alle drie leuke namen. Matthijs vind ik het leukst, maar ik hoor deze naam zo veel. Bram hoor ik veel minder en vind ik ook een leuke naam.
Ik bedoel ook niet dat het zo'n heeeele lange 'a' is, maar iig geen korte. Overigens spreek ik Marianne wel uit met een 'echte' A en niet als Marrianne (korte a). Dat bedoel ik dus ook met Mathijs (lange a) en Matthijs (korte a).