Hallo Al een tijdje zoek ik naar een eenvoudig, gouden (wit of geel) sieraad (ik neig naar een ketting) met 2 initialen. De enige website die ik kan ontdekken is die van Minitials. Alleen kan ik me niet voorstellen dat er geen vergelijkbare opties zijn. Om eerlijk te zijn vind ik het er voor de prijs die zij vragen namelijk wel heel kwetsbaar uitzien. Belangrijk voor mij is dat het dagelijks te dragen is en er niet teveel poespas omheen zit qua bedeltjes en figuurtjes. Ik ben namelijk bang dat ik er anders over een tijdje op uitgekeken ben. Heeft iemand hier nog een tip? Alvast bedankt!
Je hebt op Aliexpress enorm veel keuze. Kost zowat niets (behalve wat geduld). Hier slechts 1 voorbeeld (van de weet-ik-hoeveel) Kijk eens wat ik heb gevonden op AliExpress Personalized infinity necklace, Custom Initials necklace, Personalized Jewelry, Hand stamped Jewelry, Alloy hand made jewelry-in Pendant Necklaces from Jewelry & Accessories on Aliexpress.com | Alibaba Group
Op Etsy staan ook leuke dingen: https://www.etsy.com/search?ref=auto3&q=initial+necklace&order=most_relevant&view_type=gallery&ship_to=NL
Bedankt dames! Mamakado heeft niet echt wat ik zoek. Ik vind het wel een nadeel dat je bij onlinebestellingen niet weet hoe het er echt uitziet en aanvoelt. Misschien inderdaad eens bij een juwelier navraag doen.
Anders kun je ook eens kijken bij een goud- of edelsmid. Hier kan je ook een eigen ontwerp laten maken.
Heart to Get Kleine: Heart For Initials - Heart To Get Jewelry En grote: Big Initials - Heart To Get Jewelry En ook fysieke winkels: Heart To Get Jewelry Ik heb zelf twee kettinkjes van dit merk. Heel blij mee!
Ik heb ze zelf van Lucardi, ben even de naam kwijt, maar is exact hetzelfde principe als Minitials eigenlijk. Enkel de lettertjes, of uitbreidbaar met een symbooltje of steentje. Zelf heb ik een rose kleurige ketting en 2 rose kleurige lettertjes. Zijn nu een jaartje oud en nog erg mooi.
idd een goudsmid. heb zelf een paar dingen naar eigen ontwerp laten maken wat gewoon niet regulier te verkrijgen is maar wat wel precies is wat ik wil..
Heb je er toevallig een foto van? Ik ben nu erg benieuwd! En is het goud of gold plated? Ik zoek namelijk goud en veel is gold plated. Heart to get helaas ook zag ik.
Ik heb zelf twee colliertjes van Just Franky. Een van wit goud en een rosé goud. De colliertjes zelf zijn wel dun, maar omdat het een anker schakel is wel stevig. De Q draag ik nu een jaartje en de Y sinds kort . Maar ondanks dat ik wel eens ergens achter haak of zoontje erin grijpt nog netjes heel. Ik werk zelf bij een juwelier, dus niet verder gezocht dan het merk wat wij vertegenwoordigen .
Just franky ken ik niet, ziet er wel heel mooi uit op de foto! Ga ik nog even opzoeken of een juwelier hier het ook verkoopt