Initialen sieraad

Discussion in 'De lounge' started by Eline88, Jul 17, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Hallo :)

Al een tijdje zoek ik naar een eenvoudig, gouden (wit of geel) sieraad (ik neig naar een ketting) met 2 initialen. De enige website die ik kan ontdekken is die van Minitials. Alleen kan ik me niet voorstellen dat er geen vergelijkbare opties zijn. Om eerlijk te zijn vind ik het er voor de prijs die zij vragen namelijk wel heel kwetsbaar uitzien. Belangrijk voor mij is dat het dagelijks te dragen is en er niet teveel poespas omheen zit qua bedeltjes en figuurtjes. Ik ben namelijk bang dat ik er anders over een tijdje op uitgekeken ben. Heeft iemand hier nog een tip?

Alvast bedankt!

2. rijo

rijo VIP lid

Mar 5, 2014
    5,273
    2,035
    113
    Ik zou eens naar een juwelier gaan en vragen naar de opties!

3. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    2,131
    1,210
    113
  4. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

Apr 13, 2008
    23,141
    8,873
    113
    mamakado en soortgelijke sites?

5. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
  6. Koon

Koon Niet meer actief

Ik heb minitials en het is zeker niet kwetsbaar.

7. Miles

Miles Fanatiek lid

Sep 22, 2013
    1,372
    885
    113
    Female
    Ik wil graag een minitials, nu nog even sparen!

8. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Bedankt dames!

Mamakado heeft niet echt wat ik zoek. Ik vind het wel een nadeel dat je bij onlinebestellingen niet weet hoe het er echt uitziet en aanvoelt. Misschien inderdaad eens bij een juwelier navraag doen.

9. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    Anders kun je ook eens kijken bij een goud- of edelsmid. Hier kan je ook een eigen ontwerp laten maken.

10. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

11. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,188
    1,749
    113
    Ik heb ze zelf van Lucardi, ben even de naam kwijt, maar is exact hetzelfde principe als Minitials eigenlijk. Enkel de lettertjes, of uitbreidbaar met een symbooltje of steentje. Zelf heb ik een rose kleurige ketting en 2 rose kleurige lettertjes. Zijn nu een jaartje oud en nog erg mooi.

12. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    idd een goudsmid.
    heb zelf een paar dingen naar eigen ontwerp laten maken wat gewoon niet regulier te verkrijgen is maar wat wel precies is wat ik wil..

13. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Heb je er toevallig een foto van? Ik ben nu erg benieuwd! En is het goud of gold plated? Ik zoek namelijk goud en veel is gold plated. Heart to get helaas ook zag ik.

14. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

Jan 3, 2016
    387
    90
    28
    Die van lucardi ken ik ook inderdaad. Staan op de site

15. azucena

azucena Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,366
    1
    36
    Ik heb zelf twee colliertjes van Just Franky. Een van wit goud en een rosé goud.

De colliertjes zelf zijn wel dun, maar omdat het een anker schakel is wel stevig. De Q draag ik nu een jaartje en de Y sinds kort ;). Maar ondanks dat ik wel eens ergens achter haak of zoontje erin grijpt nog netjes heel.

Ik werk zelf bij een juwelier, dus niet verder gezocht dan het merk wat wij vertegenwoordigen :p.

Attached Files:

16. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Just franky ken ik niet, ziet er wel heel mooi uit op de foto! Ga ik nog even opzoeken of een juwelier hier het ook verkoopt :)

Share This Page