Hallo allemaal... Ik en mijn vriend twijfelen af en toe aan ons naam ! Dus graag jullie mening! Oh ja, mijn vriend is half Egyptisch en ik Kwart Antilliaans... Dus ons kindje zou best een tintje kunnen hebben en donkere haartjes Damani Jay-jay hadden wij in gedachten, dan worden de initialen D.J. Vond ik zelf erg grappig, en bij de Aegon ofzo kon je de naam checken, en Damani is het afgelopen jaar geloof ik 0 x voorgekomen en Jay-jay maar 1 x Ben benieuwd wat jullie vinden! Groetjes MamaMirella
Op zich een leuke aparte naam, maar misschien iets teveel 'in elkaar geknutseld' naar mijn mening. Jay Damani zou ik persoonlijk leuker vinden. Maarja jullie moeten vooral voor de naam gaan die jullie zelf mooi vinden!
Hm.. Jay vind ik standaard, de roepnaam zou Damani worden ! Ik ben wel van het unieke, maar soms vragen wij ons af of het niet teveel van het goede is... Zeg maar.. Maar eigenlijk staat ie in mijn hoofd al vast! Tips zijn welkom, maar Jay als voornaam vinden we niet leuk -x-
Hallo allemaal, ik vind het fijn jullie meningen te horen... Kom maar op En evt. andere tips mag ook ! -xxx-
Damani-Jay vind ik erg mooi, vooral voor een mooi donker mannetje. Jay-jay vind ik een beetje teveel. Maar Damani vind ik echt een hele mooie naam.
Damani vind ik wel een mooie naam, maar ben het met de andere dames eens, vind jay-jay eenbeetje teveel van het goede, zou dan toch eerder kiezen voor damani jay.
Hallo allemaal, denk niet dat ie heel donker word hoor Ik ben gewoon blank en mijn vriend als baby was getint.. Maar ik ben het er mee eens dat Jay-jay best een beetje "TOO MUCH" is ! Het zal worden Damani Jay-jay el Said Maar Damani Jay el said, daar ontbreekt wat voor mij Damani Jason el Said lijkt mij dan mooier... Moeilijk hè die namen, heb nog verder gezocht maar ik vind het zoooooooo moeilijk, ik vond Dean Jason ook heel erg leuk maar mijn vriend weer niet.. haha! Kom maar op met die meningen en tips.. Kan het wel gebruiken, ben blij dat de meeste DAMANI (dus ook de roepnaam) heel leuk vinden -xxx-
Ik ken een ventje, nu bijna 2 jaar, heeft ook als tweede naam Jay Jay, maar dan wel los geschreven. Vind het helemaal niet raar hoor, wel leuk zelfs!
Ja, het is niet de roepnaam, dus de ene kant denk ik wat maakt het uit! Maar soms ben ik bang dat mensen het TOO MUCH vinden.. Maar ik vond het in 1e instantie wel leuk -x-
Vind Damani Jay erg mooi.. Jay-Jay een beetje te... best irritant zelfs! Mijn baby krijgt waarschijnlijk ook een naam met Jay erachter.. waardoor het ook de initialen d.j krijgt! Vind dat erg stoer!
Hoi Denise Leuk zeg, ik vond dat ook een leuk idee Dus vandaar.. Alleen ik snap best dat mensen hem dus idd. TE vinden, maar als je het hardop zegt, dus DAMANI JAY EL SAID dan mis ik iets, de 2e naam is te kort vind ik.. Of ligt het aan mij ? -x-
Jayden vind ik wel leuk, maar je hoort het zooooo vaak momenteel haha, en mijn vriend vind dat niets Hmm Damani Jay Tayson vind ik weer een beetje "ey swa" klinken zeg maar hahahaha! (goh, ik ben niet moeilijk ) -x-
Of je geeft hem de naam Jay Damani El Said en dan met de roepnaam Damani. De roepnaam hoeft niet altijd de eerste naam te zijn. En Jay Damani vind ik 'lekkerder lopen' en ik mis niks meer!