Ik ben ook voor Quint! Ik zou er ook geen andere schrijfwijze van maken! Quinten bijvoorbeeld zou ik ook schrijven zoals ik nu geschreven heb.. dus Quint automatisch ook als Quint. Met een w vind ik het erg vreemd staan, alsof een kind de naam heeft geschreven en niet de juiste spelling wist!
De spellingregels is: na een q komt altijd een u. Kijk maar: QUiz, QUasi enz. Dus ik zo absoluut voor Quint gaan. En als je de W wil, dan dus Kwint ervan maken.
ook ik ga voor Quint Vind het met een w raar staan en daarbij zal hij heel vaak in zijn leven zijn naam goed moeten gaan spellen
Quint! Bij Qwint lijkt het net of de vader dyslectisch is en de naam verkeerd heeft geschreven bij de aangifte
(niet heel aardig, maar wel erg grappig). Zou het dan schrijven als Kwint, ziet er ook niet uit, maar is wel erg orgineel qua spelling.
quint omdat anders zijn naam ALTIJD fout word geschreven. Bij mij dachten mijn ouders ook leuk te zijn door een letter weg te laten. hoe vaak ik wel niet terug moet (ook bij officiele instanties) omdat mijn naam niet goed staat. nee niet handig
Ik snap die W er niet zo goed bij eigenlijk? Alsof je van iets "gewoons" iets bijzonders probeert te maken. Vindt het wel een erg leuke naam trouwens!!
Quint inderdaad. Wat al eerder gezegd is W naar een Q leest niet handig en je gaat de letters uit elkaar halen, dus Q wint. Wel handig als je van spelletjes houdt...Succes met de keuze!