Vind het ook niet storend. Onze zoon heeft Y.S. Baas, maar ook daar grappen we alleen maar over. We hadden daar niet eens over na gedacht, pas bij het ontvangen van zijn BSN nummer zag ik het.
Ik heb geen idéé waar het voor staat dus ik zie er geen problemen in (Edit: ik zat in woorden te denken van afkortingen, nu snap ik dat de schoolvorm bedoeld wordt. Lijkt me a) geen erge associatie en b) oud genoeg om bij veel mensen niet eens gelinkt te worden)
Ik vind dit prima kunnen hoor.. Mijn dochter heet NEM, Nederlandse Energie Maatschappij.. Zolang het geen 'K.U.T.' is of 'O.P. Lichter' zou ik er geen probleem van maken
Nee kan echt niet. Ik zou het aanpassen V.W.O de Vries is al beter Sorry, grapje natuurlijk. Het kan prima en ik zou het gewoon zo laten. Heb dus ja gestemd in de poll.
Hier wel N.S. en dan de achternaam Ach.. Kan ergere initialen bedenken. Wij hebben ons er niet door laten tegenhouden.
Ik let er altijd wel erg op. Maar dit is geen storende, de huidige generatie kent straks de LTS nauwelijks meer
Ik vind het ook prima kunnen. Uiteindelijk kun je bijna altijd wel een afkorting vinden in de initialen. Tenzij het de afkorting is van iets vies of raars of pestgevoeligs zou ik het er niet om laten. W.C. Bril bijvoorbeeld zou ik nou echt niet doen . Maar dit kan best.
Ik weet nog wel wat de lts is maar mijn kinderen niet hoor. Die kijken me al wazig aan als ik over klas 1 heb en groep drie bedoel😁😁 Initialen als o m g daar snapt mijn moeder niets van maar zou ik ook niet snel meer gebruiken
Niet storend ! Mijn zoontje zijn initialen zijn D.v.d ......en kan me genoeg ergere afkortingen bedenken.