Hoe vaak gebruik je je initialen? De initialen van je voorletters worden wel vaak gebruikt, bij de bankpapieren enzo. Maar de achternaam wordt eigenlijk altijd voluit geschreven. Dus geen probleem toch?
mijn mening: welja hoevaak gebruik je dat nou? dan zou bijna niets meer kunnen. Ons meisje heet Jenna Lynn jl dus ....
Hmm, moeilijk! Zelf zou ik 't niet doen, maar als jullie het echt dé naam vinden, kan het wel hoor! Met jl. zou ik minder problemen hebben...
Ik vind SM wel kunnen hoor. Ik zou dat niet gelijk gaan koppelen... JL hetzelfde verhaal.. @ Roshi.. Wat een mooie naam heeft je dochter
Ik vind het in dit geval wel kunnen. Wanneer je hem bijv. Sam Merijn Martens zou noemen dan zie je in alle post aan je kind S.M. Martens. Dat zou ik zelf niet willen, maar als het S. Martens is en alleen in combinatie met achternaam SM. Hoe vaak valt dat op? Groetjes
ow is het Sam (voornaam) en Martens (achternaam) nou dan vind ik het ZEKER kunnen want dan gebruik je SM helemaal nooit. Ik dacht S.M. en dan achternaam
Ja, als de M bij de achternaam hoort, vind ik het ook geen raar gezicht. Gewoon S.M. + achternaam wel, een beetje. Ons zoontje heeft als initialen DJ. Nooit iemand over gehoord, trouwens.
ik zou het ook niet doen. je wilt niet weten hoe inventief kids zijn met pesten, en om ze nu al gelijk een voorsprong daarin te geven...
tja als je nu al twijfelt kun je t beter niet doen. en wat denk je van een naam ertussen dus bijvoorbeeld Sam Arnoud Martens (ZIJN DE INITIALEN SAM< hehe...) xxx
nou mijn initialen zijn SM en ik heb er echt nog noooooooooit iets op/over gehoord... nog nooit een opmerking of iets gehad...dus ik zou het gewoon doen! (overigens zijn die van mn vriend SS en die heeft er ook nog niet moeite mee gehad!)