Wat vinden jullie, wij kunnen dus echt geen meisjesnaam verzinnen. Hebben er nu 3.. Wat vinden jullie van deze? Yelina Kayla Rosaline
Rosaline vind ik erg leuk! Yelina en Kayla zijn niet mijn smaak. (offtopic: mijn zusje heet ook Melanie Smits, dus ik dacht net echt: huh, wat doet mijn zusje op zp ).
Rosaline, zeker weten. Wat ik er ook erg leuk aan vind is dat je (of haar vriendinnen of zijzelf) het later af kan korten tot Rosa of tot Line.
Rosaline. Maar nog veel mooier vind ik het als het Rosalin is. Dus een i klank zoals in 'ik'. Zo heet een nichtje van me maar dan geschreven als Rosalyn. Als m'n nichtje niet zo geheten had, had ik de naam wel op een lijstje gezet. Veel succes met kiezen.
met die klank vind ik het net op Ritalin lijken.. Ik zou dan toch voor Rosaline kiezen, klinkt beter vind ik. Dat kun je ook nog afkorten voor Roos trouwens, dat doet mijn moeder ook.
Ik ga voor Kayla! Maar ik vind Rosaline ook wel leuk. Kayla is kort en stoer, en Rosaline is een lieve naam. Succes met kiezen!
Bedankt allemaal voor jullie reacties! Hebben Kayla eruit gehaald, maar ja weer nieuwe bij.. Tijd voor een nieuwe topic..