initialen

Discussion in 'Babynamen' started by wennepen, Nov 30, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabeer

mamabeer VIP lid

Mar 28, 2007
    6,229
    0
    36
    mama
    thuis
    mijn broer heeft als je de initialen pakt BH haha:0 dus zo'n ramp is het niet

2. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Gewoon de naam doen die jullie in gedachten hebben, hoor!
    En dan geen 2e naam..

Dan wordt het bv: B. Hartman.

Wanneer gebruik je nou je initialen van de achternaam erbij??

(anders zou ik het vinden, wanneer het zou zijn: B.H. Hartman)

3. SuzUK

SuzUK Actief lid

Nov 18, 2009
    157
    0
    0
    Londen
    blup, gdvr, hiv, sm, bh... hihihi en kijk ons allemaal stabiele en gelukkige volwassenen zijn geworden (hoewel je dat natuurlijk nooit zeker weet op een forum ;))!

4. B1B1

B1B1 Lid

Dec 8, 2009
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook een mieperd wat dat betreft, maar kinderen weten op school altijd te rijmen, al slaat het gevonden/verzonnen woord nergens op...

5. B1B1

B1B1 Lid

Dec 8, 2009
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Initialen van de voornamen zou ik erger vinden. Zo heeft iemand ken deze initialen van de voornamen en als achternaam Kruis. Daar zou ik niet vrolijk van worden. Maar B. als voorletter en H. als beginletter van de achternaam zou ik niet zo erg vinden. Je weet toch nooit wat er in de toekomst nog voor een afkortingen verzonnen worden in de wereld.
    (Net als de kentekenplatendiscussie nu. Je houdt bijna geen mogelijkheid meer over).

En met wie je kind gaat trouwen bijvoorbeeld weet je ook niet.

Om nog een voorbeeld te geven: P. Uddink vind ik vele malen erger.

6. Haasje83

Haasje83 Bekend lid

Mar 30, 2009
    654
    0
    0
    Amsterdam
    De naam geven die je mooi vind!

Als we de namen geven die we mooi vinden krijgen we N.S. Jansen (achternaam fictief) wordt meer gebruikt, bv bij alle post, dan alle initialen! Baalde wel even van N.S. maar om het nou andersom te plaatsen?! (en dan worden alle initialen S.N.S. wordt er niet beter op;))

Ben al hele mooie tegen gekomen tijdens mijn vorige baan, bv A.S. Bak:D

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

CD meldt zich *lol*

Toen we over gingen van casettes naar cd'tjes (oooh wat lijkt dat ineens lang geleden!!) is er wel even lacherig om gedaan. als ik een paraaf moet zetten dan wordt het ook altijd CSD. Misschien toch complexje aan over gehouden??

9. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Mijn initialen zijn B.H. (zonder doopnamen), dus als ik mijn initialen moet gebruiken neem ik mijn doopnamen mee. tegenwoordig denk ik dat op mijn leeftijd mensen niet moeilijk doen, maar op de middelbare vond ik het lichtelijk vervelend om al mijn gemaakte dingen bij handvaardigheid te signeren met BH.

10. Angelina

Angelina Niet meer actief

Devy, ja zeker op de middelbare school lijkt mij dat niet leuk.

B1B1: Ja wellicht weten kinderen altijd wel wat te rijmen, maar ik wil ze geen aanleiding geven. Nee, ik denk overal aan :D

Share This Page