Hallo allemaal, wat leuk zo'n forum! Ik ben hier nieuw en erg benieuwd naar jullie mening/advies; Bij ons is een tweeling op komst, twee meisjes. We zijn helemaal weg van de naam Elin! Dat is een scandinavische naam. Over de tweede naam twijfelen we nog maar denken aan Bente. Wat vinden jullie van die combinatie: Elin en Bente? En ik vind zonder "h" vlottere schrijfwijze, jullie? Tevens vind ik het leuk dat mijn schoonvader vernoemd wordt want die heet Ben of ligt dat er te dik op? TWIJFEL TWIJFEL Alvast erg bedankt voor het meedenken. Liefs S.
Welkom hier! Ik vind het de namen goed bij elkaar passen. En mooi toch dat je schoonvader zo vernoemd wordt?
Inderdaad, past goed bij elkaar! En gewoon leuk dat schoonvader ook meteen vernoemd wordt, ligt er niet dik bovenop vind ik.
Welkom hier en gefeliciteerd met twee meiden op komst! Wat een mooie namen en Bente zonder h vind ik prachtig!
Bente Benthe Ik vind met h mooier, maar Elin is ook een vrij simpele schrijfwijze dus in principe kan Bente ook wel. Misschien kun je ook denken aan Jinte, Svinte, Dante, Lotte???
Allebei ontzettend leuke namen, Elin en Bente. Ik vind Bente zonder "h" veel pittiger staan dan met een "h".
Naast Elin & Bente vind ik ook de volgende combinaties wel mooi: Elin & Anniek Elin & Ebba Elin & Ella Elin & Elsa / Elin & Else Elin & Elze / Elin & Elza Elin & Eva Elin & Finna Elin & Hanne / Elin & Hanna Elin & Hester Elin & Irja Elin & Irsa Elin & Iva Elin & Iza Elin & Jana Elin & Janna / Elin & Janne Elin & Jara Elin & Jente / Elin & Jinte Elin & Jola Elin & Jula Elin & Leya Elin & Lotta Elin & Lova Elin & Maia Elin & Mara / Elin & Mare Elin & Maren Elin & Mari Elin & Meie / Elin & Meije Elin & Meja Elin & Mia Elin & Mira Elin & Nora Elin & Sanna Elin & Sara Elin & Svea Elin & Tirza Elin & Vea Elin & Vera Loïse vind ik trouwens ook leuk ipv Loïs / Lois. Maar niet echt bij Elin. Lois ('loowis') bij Elin ook niet..
Ik ben helemaal weg van de naam Bente, super! De combi Elin en Bente vind ik heel leuk, dus ik zeg doen
Elin en Bente, super leuke namen, en super leuk samen!! En vind de h ook geen toegevoegde waarde hebben, ons meisje gaat Yente heten, ook zonder h!!