Ik ben inmiddels 34 weken zwanger en we komen nog niet echt uit de naam. Mijn top drie is: Quinn Noah Tycho Mijn man denkt echter aan totaal andere namen, zoals Bram, Daan, Stef enz. Onze oudste heet L.uuk en ons andere zoontje heet R.emy Wie kan mij nog wat leuke suggesties doen waar we ons allebei in kunnen vinden? Wordt nu namelijk wel een beetje zenuwachtig...haha
Quinn, Noah, Tycho, Bram, Daan, Stef Lastig als je als partners niet dezelfde smaak hebt qua voornamen. Persoonlijk vind ik Quinn, Noah en Stef niet heel mooi passen bij de namen van jullie andere zonen, Luuk en Remy. Ik heb geprobeerd om wat namen te verzinnen die jullie misschien allebeide mooi vinden en die ik ook bij jullie zonen vind passen, het resultaat zie je hieronder. Luuk, Remy en ... ... Roan ... Roald ... Dilan ... Joas ... Timo ... Lars ... Koen ... Kurt ... Maarten ... Sam ... Stijn Maar misschien/waarschijnlijk zit ik er helemaal naast hoor.
Noah en Stef vind ik de leukste opties. Hier nog wat ideetjes: Arno, Arne Bjorn Boaz / Boas Bren Bruno Dano Emiel Guido / Gido Jarno, Jarne Joas Job Joël Joran Jordy Jorn, Joren Julian Micha Milan Niek Noam Oscar Sem, Sam Sjors Stan, Sten Steven Stian Stijn Tias / Thias Timo Wessel Wout Youri