Meid, lekker belangrijk die afkortingen! ik kende een j.a.m Zoet. Nou lachen toch? erger is dat ik ook een Kees Kaas en Arie Jan Geitenman ken. dat is pas erg!
Zou het gewoon doen! Kinderen maken die associatie niet en kennen elkaars voornamen/initialen helemaal niet. En als volwassenen die link leggen lach je er een keer om en is het klaar. Ik zou het misschien ook anders vinden als de voornaam en achternaam s.m. zouden zijn. Ons kindje gaat r.s.i. heten. Hebben we ook over getwijfeld maar we staan juist zo achter de namen. Ook de volgorde is voor ons van belang dus omdraaien is geen optie.
Het zal nooit zo erg worden als iemand die N.S. Dap heet (voor de mensen die geschiedenis kennen). Om diezelfde reden hebben mijn ouders mij een andere 2e naam gegeven, want zowel SM als MS is een ongelukkige afkorting. Zeker in combi met mijn achternaam... Toch zeg ik dat je moet doen waar jij je goed bij voelt
Ja, maar toen zij geboren werd, was SM waarschijnlijk nog behoorlijk onbekend. Toch een beetje andere tijd. Ik zou het niet doen en nog een 3e naam er achter zetten.
Als jullie dat mooie namen vinden vooral doen! Hoevaak schrijft men nog alleen de initialen op? Niet druk over maken
Inmiddels is Silvijn Maurits D........ geboren. Op de verjaardag van mijn broer, dus het lot heeft bepaald dat het echt die 2e naam moest worden👍😊
Wow, wat bijzonder zeg!! Moest zeker zo zijn, extra bevestiging heb je hier wel heel duidelijk voor gekregen! Gefeliciteerd!!