Klein vraagje... Vanmiddag inwendig onderzoek gehad omdat ik een uur of 2 bijna doorlopend een harde buik had en minder beweging voelde. Alles was gelukkig goed, maar nu ging ik net naar het toilet en ontdekte ik wat bloed in mijn slip.... De vk had ook wat bloed aan haar handschoen daar straks, dus ik ga er vanuit dat dit nu ook normaal is. Mits het natuurlijk niet bij ieder toilet bezoek is. Of zit ik er nu naast...?
ik denk niet dat dat kwaad kan hoor, de boel is nu flink doorbloed down there en als er dan een klein wondje onstaat bloed je dus ook sneller. Ik loop zelf voor onderzoek naar baarmoederhalskanker bij een gynaecoloog en moet daarom regelmatig inwendige onderzoeken ondergaan, en de gyn heeft mij steeds verzekerd dat bloedverlies kan optreden en dat dat onschuldig is. Maar als je het niet vertrouwd dan bel je toch de vk even? dat zal ze heus begrijpen!
Ja dat kan Dat is mij ook verteld toen ik de vorige zwangerschap met 34 weken inwendig werd onderzocht.
Ik heb het ook gehad na een inwendig onderzoek. Schijnt vrij normaal te zijn, ook al schrik je er toch even van.
ik heb het ook steeds gehad na inwendig onderzoek. Volgens mij is het normaal ze hebben me er ook steeds voor gewaarschuwd
Is heel normaal hoor. Heb het bij alle inwendige onderzoeken gehad. Vind het een beetje raar dat je vk je er niet voor 'gewaarschuwd' heeft.
Thnx voor je jullie reacties. Had het ook al wel verwacht maar wilde het toch even checken. Het bloeden is nu ook al weer gestopt.