Injectie in pols

Discussie in 'De lounge' gestart door Biccy, 26 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    #21 Biccy, 18 sep 2011
    Laatst bewerkt: 18 sep 2011
    Ja, ik heb de injectie gehad. Vond het reuze meevallen. Ik moest even blijven omdat ik geen gevoel meer had in mijn hand, maar toen dat wegtrok mocht ik gewoon weer naar huis. Had een spalk voor 3 weken en a.s. dinsdag moet ik voor na controle.

Ik voel het nog wel, en het is nog steeds wat stijf, maar hier kan ik wel mee leven verder, dus van mij hoeft een operatie verder niet hoor :cool:

Hopelijk blijft het zo.

2. Ik vond het echt rampzalig.. Als ik er nu aan terug denk, woah, dan voel ik het bijna weer. Vast niet het antwoord waar je op hoopte, en ook niet echt geruststellend.. Sorry :) Bij mij heeft het trouwens ook niet geholpen ;)

Edit; Oh, je bent al geweest.. Dan maakt het verder niet meer uit ook :p Fijn dat 't bij jou meeviel!

3. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Haha ja nou goed, lekker is anders. Maar ik had me toch wel ingestelt op het ergste. gelukkig heb ik verder niks met naalden ofzo, dus viel het me reuze mee.

Ik hoop niet dat ze moeten opereren, dat komt nu gewoon even echt niet uit haha :cool:

4. Ik zou dat eigenlijk wel moeten, maar roep ook al 9 maanden dat het niet uitkomt :p

5. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Onhandig he? haha
    Is ook nog de rechterkant bij mij, dus super onhandig!
    Nou ja, ik heb goede hoop, zoals het nu is kan ik er wel mee leven, dus ik hoor het dinsdag wel..

6. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    hoi allemaal!

Vandaag ben ik geopereerd aan de quervain! De operatie is me heel erg meegevallen! De boel was enorm verkleefd, dus het is goed dat die operatie gedaan is! Injectie had geen zin gehad, omdat ze al niet door het bandje heen kon komen! Nu wel napijn, maar niet heel erg ofzo! Komende 3 dagen rustig aan doen!

7. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Oh wat fijn dat het mee viel :) Hopelijk gaat het nou binnenkort een stuk beter :)

Ik ben vorige week voor controle geweest, operatie is nu nog niet nodig omdat ik het wel prima vind zo. Hij zei er wel bij dat het niet weg is, maar dat de injectie de ontsteking heeft verholpen en het dus dikke kans is dat het gewoon terug komt. Maar als het blijft zoals het is, kan ik er wel mee leven. Ik voel het wel, maar niet meer zoals het was gelukkig!

Wat ik wel raar vind trouwens is dat ik ruim 2 1/2 a 3 weken na de injectie, op de plaats van de injectie ineens een reactie op mijn huid heb, alsof er een grote schaafwond zit. Hadden jullie dit ook?

Deel Deze Pagina