vriend antidepressiva

Discussion in 'De lounge' started by kleinmonster, Aug 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    Hallo,

Zijn er hier nog meer meiden waarvan de vriend aan de antidepressiva zit? hoe gaan jullie hier mee om.
    proberen jullie ook zwanger te worden?

2. Jel

Jel Niet meer actief

Ja, mijn man zit aan de antidepressiva. Door het overlijden van mijn *dochter is hij gigantisch in de put geraakt (ik ook natuurlijk) maar hij had er ook depressies bij. Hij zit nu ongeveer een jaar of zo aan de anti-depressiva.
    Ik ben in februari weer zwanger geraakt (gelukkig).
    Het was in het begin wel lastig toen hij het slikte, hij was vaak niet zichzelf. En door de antidepressiva voelde/ voelt hij zich ook vaak moe. Maar toch werkt het ook wel....

3. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    Ik had een ex die ad slikte, gelukkig probeerden we niet zwanger te worden want hij werd er impotent van ;)
    Ik hoop dat het jullie mag lukken!

4. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Welke gebruikt hij? Ik word namelijk erg moe van Paroxetine, zelfde werking als Seroxat. Nu slik ik de echte Seroxat en ben veel minder moe. Misschien een optie om een ander ad te proberen?

Ontopic maar weer:)

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Mijn man slikt het ook, hoe ik er mee om ga: vind het heerlijk. Voor die tijd had hij extreme buien waarbij ik altijd de pineut was wat betreft afreageren, nu een rustige man.

We proberen niet zwanger te worden overigens.

6. kleinmonster

kleinmonster Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    1,112
    0
    36
    gelderland
    ze hadden bij hem eerst gezegt dat het ong 6 maanden zou duren, hij zit er nu 3 maanden aan en moet zeker nog 9 maanden, (heb verhalen gelezen van mannen die er niet meer vanaf komen, daar ben ik een beetje bang voor). Zijn libido is sinds de medicijnen behoorlijk weg.

ik moest in het begin wel erg wennen aan hem, de negativiteit is er langzaam ingeslopen. Hij was altijd wel een beetje een zwart-wit denker maar toen hij die medicijnen begon merkte ik pas hoe erg het was.
    In het begin en nu ook nog wel eens merken we dat bepaalde dingen hem niet raken, (qua gvoel) en dat vind ik wel een beetje eng.

Maar het positieve is wel dat sinds die tijd wel beter over mijn kinderwens hebben kunnen praten. Hij heeft die nooit gehad, maar hij zegt nu wel erg benieuwd te zijn hoe een klein monster van ons er uit zou zien, ik merk dat hij ook veel losser komt bij kinderen van vrienden.
    Dus we gaan er nu voor!!!! Alleen zoals ik al zijn zn libido is erg laag en hij komt 1 keer in de week klaar, dus het kan nog even gaan duren.

7. Within

Within Niet meer actief

Ik slik ze zelf. Word er gelukkig niet onvruchtbaar van en sindsdien gaat het gelukkig ook een stuk beter.
    Ik mag er zwanger mee worden, dat vind ik wel heel prettig. Of ik ze ook blijf slikken als ik zwanger ven, dat overleg ik dan wel met mijn HA, die heeft ze voorgeschreven. Ik slik ze voor chronische pijn.

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@kleinmonster: hier tijdje vriendje gehad die medicijnen had ivm noorderlingen syndroom.
    Ene kant heel iets anders.... Maar aan de andere kant wel met dezelfde bijeffecten :)

Soms was het best handig hoor.. Hij kon enorm goed met mijn frustraties omgaan *grinnik*
    (lees: hij kon zich er gewoon niet over opwinden zelfs al had hij gewild)

Maar dat libido was inderdaad dramatisch en soms is het heel frustrerend als het hem niks leek te schelen.
    Maarja.. Zonder medicijnen ging echt niet. Ik vond er uiteindelijk wel mee te leven. Wel even wennen :)

9. Manuk

Manuk Fanatiek lid

Oct 19, 2010
    2,751
    62
    48
    Female
    Groningen
    Is het een.idee om in dit geval secure ovulatietesten te gebruiken?
    Zodat die ene keer in elk geval op t juiste moment is? Wellicht is t handig om het op hem dan .iet over te laten komen als een 'moetje'

Mijn ex had ze eigenlijk moeten hebben maar hij wou ze niet..

10. Jel

Jel Niet meer actief

Hij gebruikt Citalopram.
    Hiervoor ook een ander merk, iets van Fluorexetine of zo. En bij beide medicijnen is hij zo moe. Maar mijn man is ook iemand die snel moe is, ook zonder antidepressiva.

11. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Ik ken het, ik ben helaas ook snel/veel moe, maar met die paroxetine was het zoveel erger. Het is echt niet leuk, je slaapt je hele leven weg en mensen maar denken dat je lui bent;)

Share This Page